UPOZORNENIE: Kupón nie je možné zakúpiť podnikateľským subjektom – ubytovacie zariadenie nevystavuje faktúry pre podnikateľské subjekty.
Otvorené vouchery: Rezerváciu je potrebné vytvoriť na telefónnom čísle +421 917 403 685 alebo emailom na: recepcia@hotel-green.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Upozornenie: Hotel nevystavuje faktúry pre právnické osoby.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
dobrý deň , chcem sa spýtať. , ako to teraz máte cez koronu, či bude
platný termín , na ktorý si ubytovanie objednám , a aj či máte otvorený
wel ness, ďakujem za odpoveď , pekný deň.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Barbora,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prevádzkovanie wellness služieb je na základe vládnych nariadení
obmedzené. Pre získanie viacero informácií prosím kontaktujte
poskytovateľa služieb na tel.čísle: +421 917 403 685
Prajeme Vám pekný deň.
Erika Vrábelová
Dobrý deň, prosím vás, ubytovaní hostia sa do wellnessu objednávajú na
konkrétny čas? Lebo do jednej vírivky si to bez toho neviem predstaviť.
Ďakujem
Hotel Green ***
Dobrý deň , wellness máme otvorený v čase 15:00h.-21:00h. Našim
hosťom odporúčame aby si nahlásili čas kedy by chceli navštíviť
wellness. Recepcia Hotel Green ***
marian
Dobrý den,
Nejde mi to i přes zadaný termín v úvodu zaškrtnout, ale máte prosím
volný termín od neděle 13.9. až úterý 15.9. pro 2 osoby? Velmi děkuji
za odpověd. M.
Hotel Green ***
Dobrý deň,
v požadovanom termíne máme momentálne voľné už len dve dvojlôžkové
izby. Prosím zakúpte si čo najskôr voucher bez termínu, pošlite nám jeho
číslo, následne Vám urobíme rezerváciu.
Recepcia Hotel Green***
Kristina Zoljan
Dobry den, chcem sa informovat mate volny termin od 9–12.9? Ak zadam termin
nechce ma to pustit do 12.? Dakujem
Hotel Green ***
Dobrý deň, už by Vás to malo „pustiť“, izby sú už odblokované na
predaj.
Prajeme pekný deň.
Recepcia Hotel Green***
Janka
Dobrý večer . Je možné objednať pobyt pre 4 osoby ale zvlášť izby na
21. Augusta do 24. Augusta lebo ked prejdem k objednávke 4 osoby sa nedajú
zadať. Ďakujem pekne za odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Janka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ak si želáte 2 izby po 2 osoby je nutné zakúpiť 2× voucher pre
2 osoby. Odporúčam Vám pred kúpou 2 voucherov (2 izieb) kontaktovať
priamo hotel ohľadom dostupných kapacít.
Prajeme Vám pekný deň.
Ela
môžem poprosiť aj otázku, či funguje už teraz lanovka hore na K.hoľu.
Už tu bol dotaz na dieťa. Prístelka pre dieťa 9 ročné(dosť vysoké)
nahradí riadne lôžko, alebo sú prístelky iba pre malé deti. Vďaka.
Hotel Green ***
Dobrý deň.
Od 29.6.2020 je Kubínska hoľa už v letnom režime, tzn., že lanovky a
ostatné atrakcie sú v prevádzke každý deň.
Prístelky na hoteli majú rozmer štandardného lôžka.
Recepcia Hotel Green***
Katarina Šťavinova
Dobrý deň dá sa aj so 2kg psíkom ubytovat?
Hotel Green ***
Dobrý deň,
v hoteli Green*** Kubínska hoľa sa dá ubytovať aj so psíkom.
Cena je 7,00 €/noc.
Recepcia Hotel Green***
Alica Jurámiková
Jarka Škodová
Dobrý deň, ak by sme sa chceli ubytovať s dvomi deťmi, máte aj
väčšiu izbu ako dvojlôžkovú? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Jarka,
ďakujeme za Vašu otázku.
Hotel disponuje dvojlôžkovými izbami. Na niektoré z nich je možné
doplniť 2 prístelky. Pre viac informácií sa obráťte priamo na hotel: recepcia@hotel-green.sk
+421 433 709 060
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme príjemný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý deň , chcem sa spýtať. , ako to teraz máte cez koronu, či bude platný termín , na ktorý si ubytovanie objednám , a aj či máte otvorený wel ness, ďakujem za odpoveď , pekný deň.
Dobrý deň, Barbora,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prevádzkovanie wellness služieb je na základe vládnych nariadení obmedzené. Pre získanie viacero informácií prosím kontaktujte poskytovateľa služieb na tel.čísle: +421 917 403 685
Prajeme Vám pekný deň.