3 kúsky či rovno celá pizza podla vášho výberu v Bongiorno Pizza Italia
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý den, už máte otevřené, když se pořád nabízejí vouchery ,jedeme na SK a nemůžeme si vyzvednout ???
Děkuji Zlavomatu za super nabídku :-( , do tohoto podniku, omezení skončila a my při cestě na Slovensko jsme nemohly tuto nabídku využít. Pizza či kebab by se dal vydávat i do krabic, nebo boxů, no paráda.
Dobrý deň Luboš,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daná ponuka už vypršala. Ak si želáte využiť služby prevádzky
aj bez zľavy, prosím neváhajte ich kontaktovať na
tel.čísle: +421 911 589 895
Ďakujeme za pochopenie, Prajeme Vám pekný deň.
Nechápem prečo nestiahnete keď majú stále zatvorené?Ja som si kúpila kupón a až neskôr som si všimla že stále je zatvorené Ja viem je to moja chyba Ale malo to byť dávno stiahnuté
Dobrý deň Magdaléna,
ďakujeme za Váš podnet.
Prosím, dané vouchery sa budú dať použiť akonáhle bude prevádzka opäť
otvorená.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Kedy bude konecne otvorene?
Dobrý deň, pani M,
ďakujeme za Vašu otázku.
Prosím, obráťte sa priamo na poskytovateľa služieb:
bongiorno.zilina@gmail.com
+421 911 589 895
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
kúpila som si kupóny, tak ako zákazníci, ktorí písali v predchádzajúcich príspevkoch. O dva dni mám oslavu. Dnes nefungovalo ich t.č., tak som začala pátrať po tom, čo sa stalo. Nikdy by mi nenapadlo, že predávate kupóny zatvorenej prevádzky a na mail mi chodia príspevky typu:
Pekný deň, Viera!
Váš voucher sa už nemôže dočkať, až sa predvedie v plnej paráde!
Je to neseriózne jednanie. Škoda – sklamanie!
Dobrý deň Viera,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky.
Prosím, pre otázku ohľadom Vášho voucheru nás kontaktujte na: podpora@zlavomat.sk
Ďakujeme pekne,
Prajeme Vám pekný deň.