Otvorené vouchery: Overenie dostupnej kapacity a rezervácie vopred na tel.č.+421 949 334 341 alebo alebo emailom info@penzion-strba.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, objednávam si u vás pobyt cez Zľavomat a tam je v ponuke
len platba kartou alebo bankovým prevodom, lenže zamestnávateľ odo mňa
požaduje platiť v hotovosti. Je možné vystaviť mi bloček, že som platbu
uskutočnila? alebo to je možné len v prípade, že si sama pobyt objednám a
u vás na recepcii zaplatím platbu v hotovosti ?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Magdaléna,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
Pokiaľ si zakupujete službu na konkrétny termín, tak máte možnosť platby
len online kartou alebo peňaženkou Masterpass.
Platba bankovým prevodom je možná jedine pri nákupe služby bez
termínu.
Pri tomto spôsobe je možné objednávku uhradiť aj priamym vkladom na účet
v hotovosti.
Pokiaľ si vyberiete voucher cez našu stránku, tak úhrada na mieste nie je
možná.
Pekný deň
Natália
Dobrý deň, prosím Vás, je možné na izbu umiestniť prístelku?
Ďakujem. Natália
Penzión Štrba
Dobrý deň,
máme izby aj s prístelkou. Preto Vás chcem poprosiť o info na aké meno
máte rezerváciu.
S pozdravom a úctou
Ing. Ján Groman
majiteľ ubytovacieho zariadenia
Vladimír
Dobrý deň, môžete nám prosím popísať aktuálnu situáciu vo vašom
zariadení v poskytovaní služieb? Teda ako to je s využitím wellnesu,
masáží, stravovacích služieb a pod. Hľadáme vhodnú alternatívu pre
predĺžený víkend pre 2 osoby. Ďakujeme.
Penzión Štrba
Dobrý deň,
privátny relax je k dispozícii za príplatok 20e na hodinu pre 2 osoby.
Strava sa podáva v jedálni podľa požiadaviek verejného zdravotníctva.
S pozdravom a úctou
Ing. Ján Groman
majiteľ ubytovacieho zariadenia
0907 125 436
Tomáš Vöröš
Dobrý deň, je k dispozícii aj výrivka? Respektíve je v prevádzke? Za
skorú odpoveď vopred ďakujem, s pozdravom Tomáš Vöröš.
Penzión Štrba
Dobrý deň. Privátny relax je k dispozícii za príplatok 20e na hodinu
pre max. 2 osoby.
S pozdravom a úctou
Ing. Ján Groman
majiteľ ubytovacieho zariadenia
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, objednávam si u vás pobyt cez Zľavomat a tam je v ponuke len platba kartou alebo bankovým prevodom, lenže zamestnávateľ odo mňa požaduje platiť v hotovosti. Je možné vystaviť mi bloček, že som platbu uskutočnila? alebo to je možné len v prípade, že si sama pobyt objednám a u vás na recepcii zaplatím platbu v hotovosti ?
Dobrý deň, pani Magdaléna,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
Pokiaľ si zakupujete službu na konkrétny termín, tak máte možnosť platby len online kartou alebo peňaženkou Masterpass.
Platba bankovým prevodom je možná jedine pri nákupe služby bez termínu.
Pri tomto spôsobe je možné objednávku uhradiť aj priamym vkladom na účet v hotovosti.
Pokiaľ si vyberiete voucher cez našu stránku, tak úhrada na mieste nie je možná.
Pekný deň