Príjemný rodinný pobyt v Novej Lesnej
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý večer, prosím o informáciu či máte voľnú izbu pre dve osoby v termíne 23.-29.9.2020 t,j. 6 nocí. Ak áno, prosím o rezerváciu. V opačnom prípade poprosím o iný voľný termín v mesiaci september, dakujem, s pozdravom
Dobrý deň, pán Ladislav,
ďakujeme za Vašu otázku.
Ohľadom voľnej kapacity sa, prosím, informujte priamo v hoteli:
recepcia@hoteleuforia.sk
+421 911 717 775
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme príjemný deň
Pekný príklad ako chce majiteľ zarobiť, ráno o 7 si vyberiem túto ponuku cena 89€ pred pol 9 cena 89€ a pri rezervácii 129€ a po pol 9 varian sa nedá zakúpiť a chvíľu nato hop cena 99€… Smutné a ešte vzhľadom na negatívne recenzie.. Nájdem si radšej niečo iné
Dobrý deň,
V ponuke sme mali znížené ceny počas posledných 3 týždňov. Tým, že
väčšina izieb je už obsadená, cenu sme od dnes upravili na 99€. Myslíme,
že po 2 mesiacoch zatvoreného hotela, počas ktorých sme neprepúšťali
našich zamestnancov, sme to s cenou 99€ za 2 noci s polenziou v Tatrách
neprehnali.
Ak sa Vám pri rezervácii cena upravila na 129€, je to kvôli tomu, že
v danom termíne už neboli voľné dvojlôžkové izby. Pri rodinnej izbe a
apartmáne sa priamo v rezervačnom systéme portálu Zľavomat doráta k cene
aj doplatok za tieto typy izieb. Tým, že priebežne s hosťami komunikujeme
o izbách a termínoch, o ktoré majú záujem, môžu sa opäť v termíne,
o ktorý ste mali záujem, dostať do ponuky aj dvojlôžkové izby, bez
doplatku.
Pre rýchlejší prehľad o vhodných termínoch, ktoré by Vám vyhovovali
napíšte prosím priamo na recepcia@hoteleuforia.sk.
Sme Vám k dispozícii.
S pozdravom,
Hotel Eufória***
Dobrý deň. Otázka..
Pobyt zaplatíme cez zlavomat a vy nam vystavite faktúru pre zamestnávateľa
v plnej sume aj s polpenziou ?
Dobrý deň,
áno, faktúru je možné stiahnuť si aj zo Zľavomatu. Prípadne Vám ju vieme
vystaviť aj v hoteli s tým, že Vám vo faktúre doplníme aj Váš
prípadný konzum v reštaurácii. Stačí ak to poviete na recepcii pri
príchode.
S pozdravom,
Hotel Eufória***
Dobry den, pisete, ze mate terminy od 1.7.2020 a ked si zadam ,,Kupit na termin" ukaze sa mi az koniec augusta. AKO TO TEDA JE? Dakujem.
Dobrý deň, pani Danka,
ďakujeme za Vašu otázku.
Prosím, ohľadom voľných kapacít sa obráťte priamo na ubytovacie
zariadenie:
recepcia@hoteleuforia.sk
+421 911 717 775
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň
Máte termín na dve/tri noci v 2. polovici júla v rodinnej izbe pre 4 osoby? Poskytujete potvrdenie na rekreačný poukaz?
Dobrý deň,
áno, vystavíme Vám faktúru, ktorú viete dať zamestnávateľovi pre
uplatnenie Vášho rekreačného poukazu.
S pozdravom,
Hotel Eufória***
DOBRY DEN, JE MOZNE KUPIT AJ VIAC VOUCHEROV NA TIETO ROZNE POBYTY A TAKTO SI PREDLZIT POBYT? DAKUJEM, PRAJEM PEKNY DEN. j
Dobrý deň,
Samozrejme, môžete si kúpiť ľubovoľný počet voucherov.
S pozdravom,
Hotel Eufória***
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý deň
varíte aj bezlaktóznu a bezlepkovú stravu?
ďakujem
Dobrý deň,
áno, potrebujeme len pred Vašim prípadným pobytom nahlásiť, koľko osôb bude mať upravenú stravu a pripravíme Vám vhodné jedlá.
S pozdravom,
Hotel Eufória***