Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 3 dni dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na e‑maile podpora@zlavomat.sk či telefóne +421 232 117 321.
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 3 dni pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu Vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Hotel umožňuje rekreačným poukazom hradiť aj konzum v reštaurácii a na bare ( ubytovanie + konzum bude vystavené na jednej faktúre). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii Vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte Vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
dobrý deň
varíte aj bezlaktóznu a bezlepkovú stravu?
ďakujem
Hotel Eufória***
Dobrý deň,
áno, potrebujeme len pred Vašim prípadným pobytom nahlásiť, koľko osôb
bude mať upravenú stravu a pripravíme Vám vhodné jedlá.
S pozdravom,
Hotel Eufória***
Ladislav Ivanko
Dobrý večer, prosím o informáciu či máte voľnú izbu pre dve osoby
v termíne 23.-29.9.2020 t,j. 6 nocí. Ak áno, prosím o rezerváciu.
V opačnom prípade poprosím o iný voľný termín v mesiaci september,
dakujem, s pozdravom
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Ladislav,
ďakujeme za Vašu otázku.
Ohľadom voľnej kapacity sa, prosím, informujte priamo v hoteli: recepcia@hoteleuforia.sk
+421 911 717 775
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme príjemný deň
Júlia Romanová
Pekný príklad ako chce majiteľ zarobiť, ráno o 7 si vyberiem túto
ponuku cena 89€ pred pol 9 cena 89€ a pri rezervácii 129€ a po pol
9 varian sa nedá zakúpiť a chvíľu nato hop cena 99€… Smutné a ešte
vzhľadom na negatívne recenzie.. Nájdem si radšej niečo iné
Hotel Eufória***
Dobrý deň,
V ponuke sme mali znížené ceny počas posledných 3 týždňov. Tým, že
väčšina izieb je už obsadená, cenu sme od dnes upravili na 99€. Myslíme,
že po 2 mesiacoch zatvoreného hotela, počas ktorých sme neprepúšťali
našich zamestnancov, sme to s cenou 99€ za 2 noci s polenziou v Tatrách
neprehnali.
Ak sa Vám pri rezervácii cena upravila na 129€, je to kvôli tomu, že
v danom termíne už neboli voľné dvojlôžkové izby. Pri rodinnej izbe a
apartmáne sa priamo v rezervačnom systéme portálu Zľavomat doráta k cene
aj doplatok za tieto typy izieb. Tým, že priebežne s hosťami komunikujeme
o izbách a termínoch, o ktoré majú záujem, môžu sa opäť v termíne,
o ktorý ste mali záujem, dostať do ponuky aj dvojlôžkové izby, bez
doplatku.
Pre rýchlejší prehľad o vhodných termínoch, ktoré by Vám vyhovovali
napíšte prosím priamo na recepcia@hoteleuforia.sk.
Sme Vám k dispozícii.
S pozdravom,
Hotel Eufória***
Eva Kolinkova
Dobrý deň. Otázka..
Pobyt zaplatíme cez zlavomat a vy nam vystavite faktúru pre zamestnávateľa
v plnej sume aj s polpenziou ?
Hotel Eufória***
Dobrý deň,
áno, faktúru je možné stiahnuť si aj zo Zľavomatu. Prípadne Vám ju vieme
vystaviť aj v hoteli s tým, že Vám vo faktúre doplníme aj Váš
prípadný konzum v reštaurácii. Stačí ak to poviete na recepcii pri
príchode.
S pozdravom,
Hotel Eufória***
Danka
Dobry den, pisete, ze mate terminy od 1.7.2020 a ked si zadam ,,Kupit na
termin" ukaze sa mi az koniec augusta. AKO TO TEDA JE? Dakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Danka,
ďakujeme za Vašu otázku.
Prosím, ohľadom voľných kapacít sa obráťte priamo na ubytovacie
zariadenie: recepcia@hoteleuforia.sk
+421 911 717 775
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň
Alma
Máte termín na dve/tri noci v 2. polovici júla v rodinnej izbe pre
4 osoby? Poskytujete potvrdenie na rekreačný poukaz?
Hotel Eufória***
Dobrý deň,
áno, vystavíme Vám faktúru, ktorú viete dať zamestnávateľovi pre
uplatnenie Vášho rekreačného poukazu.
S pozdravom,
Hotel Eufória***
janka janka
DOBRY DEN, JE MOZNE KUPIT AJ VIAC VOUCHEROV NA TIETO ROZNE POBYTY A TAKTO SI
PREDLZIT POBYT? DAKUJEM, PRAJEM PEKNY DEN. j
Hotel Eufória***
Dobrý deň,
Samozrejme, môžete si kúpiť ľubovoľný počet voucherov.
S pozdravom,
Hotel Eufória***
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý deň
varíte aj bezlaktóznu a bezlepkovú stravu?
ďakujem
Dobrý deň,
áno, potrebujeme len pred Vašim prípadným pobytom nahlásiť, koľko osôb bude mať upravenú stravu a pripravíme Vám vhodné jedlá.
S pozdravom,
Hotel Eufória***