Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Táto je totiž takmer rovnaká.
Dovolenka uprostred lesa v nových, unikátnych Bjornson Tree Houses*** s neobmedzeným exteriérovým wellness. Jedno alebo až dve deti do 10 r. zdarma!
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie na tel.č.: +421 44 553 55 55 alebo e‑mailom: recepcia@bjornsonka.sk
- Pri rezervácii je potrebné uviesť kód voucheru
- Ubytovanie je v dvojposteľovej izbe s manželskou posteľou alebo dvoma oddelenými lôžkami podľa dostupnosti typu izby (konkrétny typ izby resp. lôžok odporúčame preveriť vopred pri rezervácii)
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
- Ubytovanie je v dvojposteľovej izbe s manželskou posteľou alebo dvoma oddelenými lôžkami podľa dostupnosti typu izby (konkrétny typ izby resp. lôžok odporúčame preveriť vopred pri rezervácii)
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
- Cena za deti Vám bude automaticky vypočítaná v košíku pri vytváraní objednávky.
- Domáci maznáčikovia: 10,00€ / noc (po dohode s recepciou)
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
- Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 7 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na e-maile podpora@zlavomat.sk či telefóne +421 232 117 321.
- Platné pre vouchery zakúpené do 24.6.2020:
- Otvorené vouchery: Voucher, na ktorý nie je vytvorená rezervácia je možné stornovať kedykoľvek od zakúpenia až po koniec jeho platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote ako 7 dní voucher prepadá v plnej výške, ak nie je s hotelom dohodnuté inak. Takýto voucher nie je možné refundovať.
- V prípade storna bude zákazníkovi vrátená plná suma zakúpeného voucheru.
- Platné pre vouchery zakúpené od 25.6.2020:
- Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobry den, ako je rieseny exterierovy wellness? Co sa tyka sauny, finskych
kadi a pod, a takisto ma zaujima ako bude vyriesene stravovanie?
Dakujem velmi pekne za odpoved
Dobrý deň, pán Patrik,
ďakujeme za Vašu otázku.
Prosím, obráťte sa ohľadom týchto informácií priamo na poskytovateľa
služieb:
recepcia@bjornsonka.sk
+421 948 747 166
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň
Dobrý deň,
mala by som otázku, či po zakúpení tohto poukazu na jún budem ubytovaná
v tých chatkách na prvej fotke (tree houses) iba na ubezpečenie. Mala by som
taktiež otázku či sú chatky nejako prepojené alebo či by sa dalo mať
chatky vedľa seba ak by sme mali záujem ísť 2 páry no nechceme byť
v jednej chate. Vopred pekne ďakujem za odpoveď a prajem pekný deň.
Dobrý deň, pani Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku.
Prosím, ohľadom týchto informácií sa obráťte priamo na poskytovateľa
služieb:
recepcia@bjornsonka.sk
+421 948 747 166
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň
Je možny pobyt s malým psíkom?
Dobry den,
ano samozrejme pobyt so psikom je mozny, poplatok za psika je 10,00€
/ noc
Dobrý deň je polpenzia a wellnes v júnovom termíne k dispozícii ako uvádzate ?
Dobry den,
ano polpenzia aj wellness je v cene, predpokladame ze vsetky sluzby uz budu
plne k dispozicii.
Dobrý deň, prosím počas júnového pobytu bude wellness v normálnej prevádzke? Ďakujem.
Dobry den,
hotel a Treehouses chatky budeme otvarat 11.6.2020, kedy by uz mali byt vsetky
sluzby plne k dispozicii.
V prípade rezervácie pobytu na júnový termín, bude pobyt v plnom
znení? Ako je riešená polpenzia?
A v prípade, že si kúpime voucher na termín a situácia sa náhodou zmení
(kvôli koronavírusu), ako sa bude postupovať?
Dobry den,
hotel a Treehouses chatky budeme otvarat 11.6.2020, kedy by uz mali byt vsetky
sluzby plne k dispozicii.
Dobrý deň,
Dá sa využiť rekreačný poukaz pri tejto ponuke?
Dakujem.
Dobrý deň pán Pavol,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď. Samozrejme, rekreačný príspevok
je možné uplatniť pri pobytoch na Slovensku na 2 a viac nocí. O doklad
požiadate pri vytváraní objednávky kliknutím na Mám záujem o doklad pre
uplatnenie RP.
Prajeme pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Je v domčeku aj klimatizácia? Ďakujem pekne
Dobrý deň Lucia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, v chatkách sú využívané smart riešenia – riadiaci inteligentný systém zabezpečuje maximálne pohodlie a pocit domova. Takže o reguláciu teploty bude postarané.
Prajeme Vám pekný deň.