Otvorené vouchery: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred e‑mailom na schweintaal@schweintaal.sk s predmetom e‑mailu „Rezervácia Zľavomat“ a textom e‑mailu, ktorý obsahuje: meno, priezvisko ubytovaných, termín nástupu, tel. kontakt a počet nocí pobytu, kód voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Ak by ste mali záujem o dvojlôžkovú izbu s oddelenými posteľami, informujte sa o jej dostupnosti telefonicky alebo e‑mailom.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Otvorené vouchery: Voucher, na ktorý nie je vytvorená rezervácia je možné stornovať kedykoľvek od zakúpenia až po koniec jeho platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote ako 7 dní voucher prepadá v plnej výške, ak nie je s hotelom dohodnuté inak. Takýto voucher nie je možné refundovať. V prípade storna bude zákazníkovi vrátená plná suma zakúpeného voucheru.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 7 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na e-maile podpora@zlavomat.sk či telefóne +421 232 117 321.
Dobrý deň.
Je možné vo vašom penzióne ubytovanie 2 + 2, t.j. dve dospelé osoby a dve deti do 12 rokov v termíne po 19. júli 2020?
Ďakujem a zdravím
Beáta Michaliaková
Dobrý deň, pani Beáta,
ďakujeme za Vašu otázku.
Prosím, obráťte sa priamo na ubytovacie zariadenie:
schweintaal@schweintaal.sk
+421 486 198 374
Ďakujeme za pochopenie.
Prajem pekný deň