Otvorený voucher: je potrebné rezervovať si termín na tel. č. +421 905 566 036 alebo mailom na info@riverside.sk
pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 7 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na e-maile podpora@zlavomat.sk či telefóne +421 232 117 321.
Platné pre vouchery zakúpené do 24.6.2020:
Otvorené vouchery: Voucher, na ktorý nie je vytvorená rezervácia je možné stornovať kedykoľvek od zakúpenia až po koniec jeho platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote ako 7 dní voucher prepadá v plnej výške, ak nie je s hotelom dohodnuté inak. Takýto voucher nie je možné refundovať.
V prípade storna bude zákazníkovi vrátená plná suma zakúpeného voucheru.
Platné pre vouchery zakúpené od 25.6.2020
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
Dobry den, vase zariadenie mi vyhladalo pri poziadavke ubytovania so psikom.
Chcem si overit ci je to naozaj tak a za akych podmienok. Dakujem
Apartmánový rezort RiverSide Jasná
Dobrý deň,
psíky sú u nás povolené. Dopláca sa za ne 15€ (sezóna) / 10€
(mimosezóna) za celý pobyt.
jana
Dobrý deň chcem sa opýtať v deň príchodu keby sme prišli okolo 10:00
hod.dalo by sa už ubytovať?
Apartmánový rezort RiverSide Jasná
Dobrý deň,
to závisí od toho, či bude izba predtým obsadená alebo nie. Check-out je
do 11:00.
Klatikova
Dobrý deň v posledný deň sa dokedy treba vysťahovať? V deň príchodu
aj počas pobytu dá sa priobjednat obed v reštaurácii?,máte voľnú izbu
pre manželov a jedno dieťa na priateľke 12–15.8.2020,za izbu pre 4 os.sa
dopláca?
Apartmánový rezort RiverSide Jasná
Dobrý deň,
check-out je do 11:00h.
Áno, viete ci objednať obed každý deň od 12:00h.
Áno, v danom termíne máme voľnú aj dvojlôžkovú izbu s prístelkou, aj
apartmán. Dopláca sa 25€/noc, doplatok zahŕňa polpenziu pre 3. osobu.
V prípade ďalších otázok alebo záujmu o záväznú rezerváciu nás
neváhajte kontaktovať na náš email: info@riverside.sk
S pozdravom,
recepcia Riverside
jana
Dobrý deň chcem sa opýtať posledný deň ubytovania dokedy sa musíme
vysťahovať? Máte voľný termín od 1.8–4.8 izba pre manželov a
1 dieťa?Bazén sa v hoteli nenachádza? Ďakuje
Apartmánový rezort RiverSide Jasná
Dobrý deň,
check out je do 11:00h.
Áno, máme voľnú dvojlôžkovú izbu s prístelkou v danom termíne. Pre
vypracovanie cenovej ponuky nás, prosím, kontaktujte na náš email: info@riverside.sk
Nie, bazén nemáme.
S pozdravom,
recepcia Riverside
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, vase zariadenie mi vyhladalo pri poziadavke ubytovania so psikom. Chcem si overit ci je to naozaj tak a za akych podmienok. Dakujem
Dobrý deň,
psíky sú u nás povolené. Dopláca sa za ne 15€ (sezóna) / 10€ (mimosezóna) za celý pobyt.