Otvorené vouchery: Po zakúpení voucheru je nutná rezervácia prostredníctvom e‑mailu: info@st-georg.at alebo na tel. čísle +43 3685 22740
V zariadení je aj slovensky hovoriaci personál – môžete si ho vyžiadať v prípade potreby
Pri rezervácii zadajte kód Voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, chcem sa opýtať ako je to so stornom pobytu, v prípade
zhoršenia epidemiologickej situácie. Bude mi vrátená plná suma pobytu?
Prípadne dal by sa zmeniť termín pobytu napríklad aj na jar, alebo je tam
nejaké obmedzenie?
Landhaus St. Georg
Dobry den pani Lucia,
Dakujeme za Vas zaujem o sluzby Hotela Landhaus St. Georg.
V pripade zhorsenia situacie suvisiacej s Covid-19, a nemoznosti vycestovat,
moze byt termin pobytu presunuty podla dohody na iny termin. V pripade
nemoznosti prebookovania terminu na iny Vam vyhovojuci termin moze byt pobyt
stornovany bez poplatku. S kazdym hostom sa snazime storno podmienky riesit
individualne.
Dakujeme velmi pekne
S uctou
Rasto Luptak
Monika Gronská
Dobrý deň, chcem sa spýtať na využitie voucheru v prípade ak mame
2 deti vo veku 1 a 3. Pri kúpe nieje možné zadať viac ako 1 dieťa, je
možné tento voucher využiť?
Zároveň ma zaujíma, v prípade kúpy voucheru na september, ak by sa zmenila
situácia ohľadne covid a teda niektorá z krajín odmedzi cestovanie, či je
možné prebookovat termín.
Ďakujem pekne
Landhaus St. Georg
Dobry den pani Gronska,
radi Vam zarezervujeme aj rodinnu izbu. Priplatok v tomto pripade nebude
ziadny. V pripade, ze sa situacia s Covid 19 zhorsi, pobyt mozete bud bez
storno poplatku stornovat alebo presunut na novy termin.
Pekny den z Gröbmingu Vam praje
Adelle Kovacikova
Jana
Dobrý deň,
je možné ísť aj s malým psíkom. kedy sa platí za psa ? Priamo na
mieste ?
Landhaus St. Georg
Dobry den,
ano je to mozne. My mame psikov radi a neuctujeme ziadny poplatok.
Pekny den
Adela Kovacikova
Patrik
Dobry den, v popise voucheru vidim ze 1× vecera. Znamena ze v cene je iba
jedna vecera? Pred rokom som vyuzil tento voucher a vecera bola v cene vsetky
3 dni.
Landhaus St. Georg
Dobry den,
ano v cene voucheru je vecera 1× za pobyt. Nasa restauracia je k dispozicii
hostom pocas celeho dna a denne s ponukou a la carte.
Pekny den
Adelle Kovacik
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcem sa opýtať ako je to so stornom pobytu, v prípade zhoršenia epidemiologickej situácie. Bude mi vrátená plná suma pobytu? Prípadne dal by sa zmeniť termín pobytu napríklad aj na jar, alebo je tam nejaké obmedzenie?
Dobry den pani Lucia,
Dakujeme za Vas zaujem o sluzby Hotela Landhaus St. Georg.
V pripade zhorsenia situacie suvisiacej s Covid-19, a nemoznosti vycestovat, moze byt termin pobytu presunuty podla dohody na iny termin. V pripade nemoznosti prebookovania terminu na iny Vam vyhovojuci termin moze byt pobyt stornovany bez poplatku. S kazdym hostom sa snazime storno podmienky riesit individualne.
Dakujeme velmi pekne
S uctou
Rasto Luptak