Otvorený voucher: Overenie voľnej kapacity a rezervácia vopred na t. č. +421 45 692 11 13 alebo mailom cosmopolitan2@penzioncosmopolitan.sk
pri rezervácii je potrebné uviesť kód voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu na štandardnú dvojlôžkovú izbu pre 2 osoby. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 7 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na e-maile podpora@zlavomat.sk či telefóne +421 232 117 321.
Otvorené vouchery: Voucher, na ktorý nie je vytvorená rezervácia je možné stornovať kedykoľvek od zakúpenia až po koniec jeho platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote ako 7 dní voucher prepadá v plnej výške, ak nie je s hotelom dohodnuté inak. Takýto voucher nie je možné refundovať. V prípade storna bude zákazníkovi vrátená plná suma zakúpeného voucheru.
Dobrý deň, ako je to u vás s parkovaním? Parkuje sa priamo pred
penzionom a je v cene?ďakujem
Penzión Cosmopolitan II.
Dobrý deň, Cosmopolitan I. vlastné parkovisko má, nachádza sa oproti
penziónu a je v cene kupónu. Cosmopolitan II. bohužiaľ vlastným
parkoviskom nedisponuje, parkuje sa podľa parkovacieho systéme mesta.
S pozdravom, recepcia
Ivana
Dobrý deň, je možnosť ubytovania v týchto izbách pre 4 osoby ? Sú to
izby s jednou či dvoma miestnosťami ?Wilckensova, Hellova a VIP izba so
samostatným vchodom s doplatkom: 40€/pobyt
ďakujem
Penzión Cosmopolitan II.
Dobrý deň, ubytovanie pre 4 osoby je možné v Hellovej izbe aj VIP izbe.
Doplatok ku voucheru je 40€/pobyt, plus doplatok podľa veku za tretiu a
štvrtú osobu. Do 5,99 rokov je ubytovanie zdarma, do 14,99 rokov sa dopláca
10€/osoba/noc, nad 15 rokov sa dopláca 15€/osoba/noc. S pozdravom,
recepcia
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, ako je to u vás s parkovaním? Parkuje sa priamo pred penzionom a je v cene?ďakujem
Dobrý deň, Cosmopolitan I. vlastné parkovisko má, nachádza sa oproti penziónu a je v cene kupónu. Cosmopolitan II. bohužiaľ vlastným parkoviskom nedisponuje, parkuje sa podľa parkovacieho systéme mesta. S pozdravom, recepcia