Otvorené vouchery: Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia e‑mailom na recepcia@hotelbystra.sk s predmetom e‑mailu: Zlavomat a textom e‑mailu, ktorý obsahuje meno, priezvisko, termín nástupu a tel. kontakt.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý večer, chcela by som vedieť, či víkendové pobyty s nástupom
v piatok sú všetky obsadené, keď udavate na vybranie terninu len pobyty od
štvrtku , čo mi už nepríde ako víkendový pobyt.
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Palkovičova,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, víkendové pobyty sú s nástupom vo štvrtok alebo piatok. V online
kalendári sú zobrazené voľné termíny modrou farbou, a tak pokiaľ nie je
možný deň nástupu v piatok, sú tieto dátumy už vypredané.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Eva Ružičková
Dobrý deň treba si overiť dostupnosť voľných izieb pred zakúpením
voucheru. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Eva,
ďakujeme za Váš email.
Pokiaľ máte záujem o termín v dobe absolvovania kratšej ako 10 dní,
odporúčame sa informovať aj v hoteli. Ak si vyberiete vzdialenejší
termín, stačí vytvoriť online rezerváciu termínu cez tlačidlo „Vybrať
termín“ a izba sa Vám priamo rezervuje aj v hoteli.
Prajeme pekný deň
Roman Geczy
Dalo by sa dlhšie ako 3 dní napríklad na 4 až 5 dni
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Roman,
ďakujeme za Vašu otázku.
Viete si zakúpiť dva vouchery na 2 noci, takže by ste mali 4 noci,
5 dní.
Prajeme pekný deň
Danka Kladivová
Dobry den,
Ako je to s poplatkom za deti 2 a 0 rokov bez naroku na lozko ale
s polpenziou (2r?)
Vdaka
Kladivova
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Danka,
ďakujeme za Vašu otázku.
Všetky informácie o príplatkoch detí nájdete v sekcii „Deti“:
Deti do 6 rokov bez nároku na lôžko gátis
Deti do 6 rokov s nárokom na pístelku 14 €/noc
Deti od 6 do 15 rokov na prístelke 24 €/noc
Juniori od 15 do 18 rokov na prístelke 34 €/noc
V cene pre vsetky deti 0–18r. ubytovane, polpenzia, vodný svet (junior +
saunový svet)
Prajeme pekný deň
Dagmar Krištofičová
Pekný deň, wellness je otvorené aj v súčasnosti? Ako je to
zabezpečené vzhľadom na COVID? Ak kúpele nemôžu maž „mokré“
procedúry, tak hotely môžu mať? Ako to je riešené so stravovaním?
Ďakujem za odpove´d . S pozdravom
Dagmar K.
Hotel Bystrá***
Dobrý deň p. Dagmar,
v súčasnosti wellness centrum nie je otvorené, čakáme na povolenie
otvoriť od hlavného hygienika SR. Stravovanie je podávané formou room
service. Ohľadom procedúr a bezpečnostných opatrení vo wellness centre Vám
ešte neviem dať presnejšie informácie, je to v štádiu riešenia.
S pozdravom
Eva Hôrčiková
recepcia
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den prajem,
chcela by som sa spytat ci je pri ubytovani mozny vyber bezlepkovej stravy.
Dakujem.
S pozdravom
Muckova B.
Dobrý deň, pani Beata,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
Prosím, odporúčame Vám informovať sa priamo na recepcii hotela na adrese recepcia@hotelbystra.sk alebo telefonicky +421 917 960 334, +421 486 195 253.
Pekný deň Vám prajem