Otvorený voucher: po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia vopred na tel. č.: +421 908 315 244 alebo mailom: info@penzionanima.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Check in: 14.00 – 21.00
Chcek out: do 11.00
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Prečo pri objednávke nemôžem pridať deti? Ďakujem za odpoveď
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán František,
ďakujeme za Vašu otázku.
Tento pobyt je určený len pre dve osoby alebo pre dve osoby a jedno dieťa do
5,9 roka bez nároku na služby – bez stravy a lôžka. Keďže služby sa
takémuto dieťaťu neposkytujú, nie je možnosť pridať dieťa/ďalšiu osobu
do objednávky.
Prajeme pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Prečo pri objednávke nemôžem pridať deti? Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň, pán František,
ďakujeme za Vašu otázku.
Tento pobyt je určený len pre dve osoby alebo pre dve osoby a jedno dieťa do 5,9 roka bez nároku na služby – bez stravy a lôžka. Keďže služby sa takémuto dieťaťu neposkytujú, nie je možnosť pridať dieťa/ďalšiu osobu do objednávky.
Prajeme pekný deň