Otvorený Voucher: Potrebná rezervácia pobytu vopred na tel. +421 905 523 893 alebo mailom na skipensionjasna@gmail.com
Pri rezervácii je potrebné uviesť kód Voucheru
Check in: 14:00 – 21:00
Check out: 10:00
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Otvorené vouchery: Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 30 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 30 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na e-maile podpora@zlavomat.sk či telefóne +421 232 117 321.
dorbý den ,chcela by som sa opýtať aka je cena ? pre 4 člennu rodinu …
dve male detičky, od pia do Nedele ,dakujem …
Skipension Jasná
Dobrý deň,
ceny sú na stránke Zľavomatu a rovnako obsadenosť. Ak myslíte teraz od
piatka do nedele, tak už máme obsadené.
S pozdravom,
Stanislav Kaľavský, Skipension Jasná
Jana
Dobry den,
chcem sa informovat, ci studio je situovane v jednej izbe, al. ma dve izbe
rozdelene izby.
Dakujem
Skipension Jasná
Dobrý deň,
štúdio má jednu spálňu, kuchyňu a kúpeľňu.
Stanislav Kaľavský, Skipension Jasná
Svetlana
Dobrý deň, máme psika Yorkshire dá sa k vám prísť aj so psíkom?
Skipension Jasná
Dobrý deň,
žiaľ, hostí so psíkom neubytovávame. Máme to uvedené aj vo podmienkach.
Ďakujeme Vám za pochopenie.
S pozdravom,
Stanislav Kaľavský, Skipension Jasná
Anna
Ďakujeme, potešili ste nás :), zatiaľ rozmýšľame nad termínom od
10.8. – 16.8. 2020.
Skipension Jasná
Môžeme Vás poprosiť o termín od 8.8. do 14.8.? Dalo by sa Vám to
o 2 dni posunúť? Veľmi by nám to pomohlo.
Stanislav Kaľavský
Anna
Dobrý večer,
prepáčte, že odpovedám až teraz, s manželom sme sa zatiaľ nedohodli, tak
to necháme otvorené.. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať.
Ďakujeme pekne!
Anna
Dobrý deň, píšete, že ponúkate ubytovanie najviac pre 4 osoby. My sme
5-členná rodina, pričom náš najmladší syn má len 2 roky. Je možné
ubytovať sa u Vás aj v tomto počte? Cestovnú postieľku pre syna si vieme
zabezpečiť sami.
Ďakujem!
Skipension Jasná
Dobrý deň,
áno, je to možné. O aký termín máte záujem?
S pozdravom,
Stanislav Kaľavský, Skipension Jasná
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
dorbý den ,chcela by som sa opýtať aka je cena ? pre 4 člennu rodinu … dve male detičky, od pia do Nedele ,dakujem …
Dobrý deň,
ceny sú na stránke Zľavomatu a rovnako obsadenosť. Ak myslíte teraz od piatka do nedele, tak už máme obsadené.
S pozdravom,
Stanislav Kaľavský, Skipension Jasná