Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: 0904 414 023 alebo e‑mailom na vilaterrasse@gmail.com.
Pri rezervácii pobytu je potrebné uviesť kód voucheru
Pri každej rezervácii je nutné kontaktovať zariadenie z dôvodu odovzdania kľúčov od apartmánu
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, je možné ubytovať sa v Apartmáne 4 aj so 4 ročným
dieťaťom? Ďakujem za odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Daniela.
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko je apartmán 4 pre maximálne 2 osoby, odporúčam Vám si
zvoliť pre pobyt s dieťaťom variant apartmán 2 alebo apartmán 3, nakoľko
tieto majú kapacitu až do 4 osôb.
Avšak, pre bližšie informácie sa neváhajte obrátiť priamo na
poskytovateľa ubytovania na tel.čísle: +421 904 414 023
Prajeme Vám pekný deň.
patrik pavelka
Dobrý deň dá sa nejako objednať presne na termín alebo sú niekde aj
kontaktne údaje ?
Apartmány
Dobrý deň
Na Zľavomate by mali byť kontaktné údaje.
Číslo na mňa je 0904414023
Ak máte otvorený voucher, zavoláte nám a pozrieme sa na voľné
termíny.
S pozdravom
Peter Baník
Silvia Stančíková
Dobrý deň, je tu aj nejaká možnosť parkovania? platené/neplatené
Apartmány
Dobrý deň
Záleží od apartmánu, pri každom je to inak. Viete mi povedať o ktorú
adresu by ste mali záujem?
Andrea Sabovčiková
Dobrý deň prajem. Je možné sa u Vás ubytovať aj zo psikom malým
Apartmány
Dobrý deň,
Bohužiaľ, domáce zvieratká neubytuvávame
S pozdravom
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, je možné ubytovať sa v Apartmáne 4 aj so 4 ročným dieťaťom? Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň Daniela.
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko je apartmán 4 pre maximálne 2 osoby, odporúčam Vám si zvoliť pre pobyt s dieťaťom variant apartmán 2 alebo apartmán 3, nakoľko tieto majú kapacitu až do 4 osôb.
Avšak, pre bližšie informácie sa neváhajte obrátiť priamo na poskytovateľa ubytovania na tel.čísle: +421 904 414 023
Prajeme Vám pekný deň.