Otvorené vouchery: Rezervácia vopred na recepcia@janosikovavalaska.sk s predmetom e‑mailu Zľavomat a textom e‑mailu, ktorý obsahuje meno, priezvisko, termín nástupu a tel. kontakt.
Pri nástupe na pobyt je nutné preukázať sa platným voucherom a odovzdať ho na recepcii.
Je možné kombinovať viac voucherov.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, v ponuke uvádzate pobyt pre 2–5 osôb, ale v ubytovaní je
uvedené v 2-posteľ.izbe s prístelkou. Sme 4-členná rodina, kde jedna
dcéra má už 18r. teda je rátaná ako dospelá, teda sme 3 dosp.+1 dieťa
11r. Rada by som sa informovala ako by sme boli ubytovaní, keďže mi v ponuke
dá na výber 4 osoby. V jednej izbe by boli aj 2 prístelky?
Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Terézia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ubytovaní budete v izbe tak, aby sa všetky zadané osoby ubytovali
v jednej izbe nakoľko, 1 voucher = 1 izba. Avšak pre bližšie informácie
o samotnom ubytovaní a izbách Vám odporúčame kontaktovať priamo penzión
na tel.čísle: +421 948 660 005
Prajeme Vám pekný deň.
Veronika
Dobrý deň, na fotkách je zobrazená izba s kuchyňou… V ponuke je
písané dvojlôžková izba. Kuchyňa je vo všetkých izbách alebo za
príplatok? Za odpoveď vopred ďakujem. Veronika
Zlavomat.sk
Dobrý deň Veronika, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše
ponuky. Prosím, zákazníci, ktorí si zakúpia vouchery cez našu stránku
budú ubytovaní v komfortnom apartmáne s dvoma lôžkami a samostatnou
kúpeľňou, v ktorej sa nachádza toaletné zariadenie a sprchový kút.
Súčasťou apartmánu je tiež kuchynka vybavená chladničkou, elektrickou
varnou doskou a rýchlovarnou kanvicou. Počas ubytovania budete mať
k dispozícii TV, stojan na oblečenie a drevený nábytok.
Prajeme Vám pekný deň.
Agnes Adamovics
Dobrý deň prajem, chcela by som sa opýtať či viete zabezpečiť aj
bezlepkovú stravu?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Agnes,
ďakujeme za Vašu otázku.
Pre informácie o možnosti stravy sa, prosím, obráťte priamo na
poskytovateľa služby: recepcia@janosikovavalaska.sk
+421 948 660 005
Dobrý deň, v ponuke uvádzate pobyt pre 2–5 osôb, ale v ubytovaní je uvedené v 2-posteľ.izbe s prístelkou. Sme 4-členná rodina, kde jedna dcéra má už 18r. teda je rátaná ako dospelá, teda sme 3 dosp.+1 dieťa 11r. Rada by som sa informovala ako by sme boli ubytovaní, keďže mi v ponuke dá na výber 4 osoby. V jednej izbe by boli aj 2 prístelky?
Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.
Dobrý deň Terézia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ubytovaní budete v izbe tak, aby sa všetky zadané osoby ubytovali v jednej izbe nakoľko, 1 voucher = 1 izba. Avšak pre bližšie informácie o samotnom ubytovaní a izbách Vám odporúčame kontaktovať priamo penzión na tel.čísle: +421 948 660 005
Prajeme Vám pekný deň.