Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Piešťany s možnosťou večernej plavby loďou, privátnym wellness, množstvom procedúr a možnosťou ALL INCLUSIVE pre deti do 12 rokov
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Rezervácie a overenie dostupných kapacít čo najskôr po zakúpení voucheru telefonicky na +421 911 959 981 alebo e‑mailom na hotel@panoramahotel.sk
- Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
- Check in/check out: 14:00 hod./10:00 hod. (Po dohode s recepciou hotela je možný skorší check in neskorší check out).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Detská postieľka k dispozícii na vyžiadanie ZDARMA
- Cena za deti sa automaticky vypočíta v košíku počas objednávky (ubytovanie na prístelke s polpenziou)
- Domáci maznáčikovia: 10 (po dohode s recepciou)
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý večer môžem sa opýtať čo sa týka tej plavby loďou, premáva v mesiacoch apríl a maj? Ďakujem
Dobrý deň, loď štandardne premáva od apríla do októbra. Termíny a intervaly plavieb závisia od poveternostných podmienok a počtu osôb, prípadne iných obmedzení
Dobry den chxela by som darovat poukaz ako darceknda sa to vytlacit a odovzdat osobe?
Dobrý deň, pri kupovaní pobytu Vám systém zlavomatu ponúkne možnosť darčekového poukazu, treba to len zakliknúť.
Dobry den
Mate prosim volnu 2 postelovu izbu s 2 oddelenymi postelami v termine
18. – 20.9.2020? Premava este v tomto case lod ? Radi by sme zobrali
alternativu s vecernou plavbou lodou. Dakujeme za info
Dobrý deň, nech sa páči, izbu s oddelenými posteľami máme
voľnú.
Loď by mala premávať aj v mesiaci september, všetko závisí od
počasia.
Dobry den.Mali by sme zaujem o 3 noci v tyzdni..od 22 sept.,jedno kt.den nastup.2 dospely+1r.dieta..mate volne?
Dobrý deň,
v požadovanom termíne máme ešte voľne izby
Pekný deň hotel Panoráma
Chcela som sa spyta aka je cena pre 2osoby na 2noci a da sa aj od piatka do nedele v septembry by sme mali zaujem
Dobrý deň,
máte pravdu september je výborný čas na strávenie Vašej dovolenky.
V našej ponuke pobytov si môžete vybrať taký, aký Vám bude najviac
vyhovovať. Napríklad Relaxačný pobyt, Pobyt pre seniorov, Rodinný pobyt
s ALL INCLUSIVE pre deti do 11,99 r., Relaxačný wellness pobyt s večernou
plavbou loďou, alebo Piešťany s raňajkami. Na Zľavomate stačí potvrdiť
práve ten Váš a následne sa Vám zobrazí aktuálna cena. Samozrejme si
môžete zvoliť aj termín, počet osôb, prípadne predĺžiť pobyt podľa
Vášho priania.
Alebo si zakúpte voucher bez termínu cez týždeň aj cez víkend a po
zakúpený dohodneme termín podľa Vášho výberu a dostupnosti v danom
čase.
Tešíme sa na Vašu návštevu
Hotel Panoráma
Dobrý deň, máme záujem s celou rodinou kúpiť voucher ALL Inclusive pre deti do 12 rokov zdarma. Chceme sa spýtať aj v tomto variante je započítana plavba loďou alebo dalo by sa to nijako po riešiť? Ďakujeme.
Dobrý deň,
pobyt ALL Inclusive nezahŕňa plavbu loďou,
ale môžeme Vám ju zabezpečiť. Dohodneme po príchode.
Pekný deň hotel Panoráma
Dobrý večer. Mal by som otázku týkajúcu sa wellness pohybu.
Vybral som si wellness pobyt na jednu noc pre dve osoby. Tento variant by mal
stáť 69€. Mojou otázkou je že či v tejto cene je započítaná už aj
1× procedúra podľa môjho výberu, 1× infra sauna, 1× jaccuzi a všetky
priľahajúce veci?
Dobrý deň,
samozrejme v cene je započítaná aj procedúra pre každú osobu podľa
Vášho výberu a vstup do wellness , kde sa nachádza sauna, infrasauna,
jakuzza a ochladzovací bazénik.
Pekný deň hotel Panoráma
Dobrý deň, chcela by som tento poukaz objednať ako darček pre príbuzného. Môžem dostať tento voucher ako darčekový poukaz?
Dobrý deň cez ZĽAVOMAT si môžete kúpiť voucher aj ako darčekový
poukaz
hotel Panoráma
Dobrý deň,
rada by som sa spýtala ako je rozvrhnutý časový program pretože by som rada
kúpila tento poukaz pre manželský pár na jednu noc. Zaujímalo by ma, kedy
je plánovaná večerná plavba loďou a kedy môžu absolvovať procedúry
z Vašej ponuky. Taktiež prosím info ak by pricestovali vlakom/autobusom aká
je možná doprava k Vášmu penziónu , myslím tým či je možná mestská
doprava alebo taxi. Ďakujem
Doláková
Dobrý deň, v cene pobytu na 1 noc žiaľ plavba loďou nie je. Procedúry časujeme v podvečerných hodinách, alebo podľa dohody s hosťom a v závislosti od ich príchodu
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry vecer..chcem sa spytat ci plavba lodou bude aj v oktobri. Lebo 16.oktobra byvsme spriatelom mali zaujem o trojdnovy pobyt. Dakujem
Dobrý deň prajem, loď v jesenných mesiacoch pláva v soboty a nedele poobednú plavbu.
Dokedy bude možné plavby uskutočňovať, závisí od počasia, preto Vám nevieme zaručiť, že sa plavba určite uskutoční.