Otvorené vouchery: Rezervácie a overenie dostupných kapacít vopred mailom info@tatraline.sk alebo telefonicky +421 905 556 806.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód Voucher
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry den, chcel by som sa opytat, ci mate volnu izbu s balkonom pre
2 dospelych 25.-27.9.2020. Dakujem za odpoved
Tatraline Jasná
Dobrý deň,
áno, v požadovanom termíne máme voľnú izbu s balkónom.
S pozdravom
Tatraline, recepcia
Roland
Dobrý deň.
Mám na vás dve otázky, či si môžem zobrať nejakú dvojplatničku na izbu
a že či ten bar momentálne funguje.
Tatraline Jasná
Dobrý deň,
dvojplatničku zobrať môžete, len s tým, že pri jej používaní nesmiete
nijak poškodiť ostatné zariadenie izby. Bar momentálne funguje podľa
svojich štandardných otváracích hodín, od 16:00 do 22:00.
S pozdravom,
recepcia, Tatraline
Marek
Zdravím,
sme dvaja dospelý plus dve deti 2 –13 mate volne izby ?
Tatraline Jasná
Dobrý deň,
všetky naše izby sú dvojlôžkové. K dispozícii máme aj prechodové izby,
ideálne pre rodiny s deťmi.
Rodinná izba (prechodová) je zložená z dvoch samostatných 2-lôžkových
izieb, ktoré sú spojené spojovacími dverami.
Bude potrebné, aby ste si zakúpili 2 vouchery, každý bude platný na jednu
izbu.
Pre overenie dostupnosti je potrebné uviesť konkrétny termín, kedy by ste
mali záujem o pobyt.
S pozdravom, recepcia Tatraline.
michaela colonova
Dobry den, sme 2 dospeli plus dieta 12 rokov. Je volny termin 31.7.-2.8.?
Je mozna pristelka pre dieta? Dakujem za odpoved. Potockova
Tatraline Jasná
Dobrý deň,
izby v tomto termíne voľné máme, ale bohužiaľ prístelka k dispozícii
nie je. Prístelku k dispozícii momentálne máme od dnes do 25.7. a potom
až od 1.8.
S pozdravom,
recepcia, Tatraline
Hanka Skrovinova
Dobry den,
Jsme 2 dospeli a dite 10 let. Staci nam 1 voucher pro 2 dospele? Dekuji za
odpoved, Hanka
Tatraline Jasná
Dobrý deň,
pre dieťa môžeme poskytnúť prístelku za poplatok 10,–€ / noc. V tom
prípade Vám stačí zakúpiť jeden voucher. Treba si ale vopred overiť
dostupnosť.
S pozdravom
Tatraline, recepcia
Sophie
Prosím vás a reštaurácia/Bar v tomto zariadení funguje počas celého
dňa? Je tam možnosť stravovania sa?
Tatraline Jasná
Dobrý deň,
náš bar bude najbližší mesiac fungovať len cez víkendy od 16:00 do 22:00.
Reštaurácia oproti nášmu motelu je otvorená každý deň od rána do
večera, podľa záujmu. Čo sa týka stravovania, tak raňajky v reštaurácii
oproti sa dajú objednať spolu s pobytom, obed a večera sa nedajú objednať
dopredu, ale v reštaurácii oproti vás radi obslúžia.
S pozdravom,
recepcia, Tatraline
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chcel by som sa opytat, ci mate volnu izbu s balkonom pre 2 dospelych 25.-27.9.2020. Dakujem za odpoved
Dobrý deň,
áno, v požadovanom termíne máme voľnú izbu s balkónom.
S pozdravom
Tatraline, recepcia