Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Pobyt s privátnym wellness v centre kúpeľného mesta Rajecké Teplice
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na info@penziontalisman.sk alebo +421 911 146 999
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
- Online termín:: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Cena za deti a ďalšie osoby na izbe sa automaticky vypočíta v košíku počas objednávky.
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Mám záujem o opätovný pobyt vo Vašom zariadení s polopenziou pre
2 osoby na 3 noci v dňoch 3.4.2021 až 6.4.2021 / t.j. sobota až utorok /
pokiaľ budú zrušené pandémia opatrenia /
Ďakujem za podanie informácie. Ján Onuško, č. mob.
0915433522
Dobrý deň, pán Ján,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
Dostupné kapacity je možné si overiť emailom na adrese info@penziontalisman.sk
alebo telefonicky na tel.č. +421 911 146 999.
Pekný deň Vám prajeme
Dobrý deň,máte voľný termín pre dvoch tento víkend 18–20.9.Ďakujem
Dobrý deň Darina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, v daný víkend je možné na pobyt nastúpiť jedine v sobotu
19.9.2020. Voľné kapacity sa zobrazia v online kalendári modrou farbou, po
zvolení možnosti „vybrať termín“
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, hľadáme ubytovanie na 2 noci 30.08. – 1.9.2020. 10 žien. Prosím cenu. Ďakujem
Dobrý deň,
táto pounuka je platná iba pre dvojlôžkové izby, ktoré v tomto termíne
nie sú už voľné, najbližšie termíny sú od 18.9.2020.
Ak by ste mali záujem o iné izby či apartmány kontaktujte penzión na
adrese talismanpenzion@gmail.com
ďakujeme, pekný deň.
bohvieako sa to neoplati teda..55 eur iba jedna noc,hodka wellnessu…radsej by som za tie peniaze 1 osobu na dve noci.tj tri dni..
Dobrý deň Martin,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, zľavomat nie je iba zľavovým portálom no taktiež inšpiratívnym.
Táto suma je znížená z pôvodnej cenníkovej sumy priamo penziónu.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Poprosím Vás,hľadám pobyt u Vás v termíne 07.08,–09.08.2020 pre troch.Máte voľné?Aká prosím cena?
Dobrý deň Jozef,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, voľné termíny sú viditeľné priamo v online kalendári modrou
farbou. Tento kalendár sa Vám zobrazí po zvolení variantu, o ktorý máte
záujem a zadaní počtu osôb.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň. Máme u Vás zakúpený pobyt (1 noc) cez týždeň koncom
júla. Chcela by som sa spýtať, či treba wellness rezervovať vopred emailom
alebo stačí na mieste.
Ďakujem pekne za odpoveď a prajem pekný deň :-).
Dobrý deň Kristína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, podľa dostupných informácií stačí rezerváciu vykonať až priamo
na mieste, no nakoľko nemáme informácie o kapacite v danom termíne, Vám
odporúčame sa s rezerváciou obrátiť priamo na hotel.
Prajem pekný deň.
Dobrý večer, chcela by som sa spýtať na prípadné zľavy do
kúpeľov.
Ďakujem Kanderová
Dobrý deň Renáta,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, v danej ponuke sa v cene voucherov nachádza len: 1× privátny vstup
na 1 hod. do wellness (jacuzzi, infra sauna, odpočiváreň) pre zvolený
počet osôb
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň viete mi vypočítať cenu za rodiny welnes pobyt od 17jula do 19jula 2noci 2dospely a 4deti 3rocny 13rocna 14rocna 16rocna z polpenziou
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den. Prosim Vas je mozne v tomto obdobi s obmedzeniami vyuzit saunu? Dakujem
Dobrý deň, pani Eliška,
ďakujeme za Vašu otázku.
Pre informácie na konkrétne zariadenie a ponúkané služby sa obráťte priamo na poskytovateľa služieb:
info@penziontalisman.sk
+421 911 146 999
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň