Otvorené vouchery: Rezervácie na čísle +421 908 679 913 alebo e‑mailom na hotelski.info@gmail.com
Pri rezervácii uveďte kód voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Pri online rezervácii uveďte do poznámky vek a počet detí
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý den
Chcem sa opýtať či máte volný termín pre 2 dospele osoby od 16. do
18. septembra 2020 v dvojložkovej izbe.
Dakujem za odpoved.
Hotel SKI *
Dobrý deň,
ano, v termíne 16.9 – 18.9.2020 máme voľné izby.
S pozdravom
recepcia
Monika
Dobrý deň, je vo vašom zariadení možnosť bezlepkovej a bezlaktózovej
stravy (raňajky a večere)? Ďakujem.
Hotel SKI *
Dobrý deň, áno, je to možné, len poprosíme dať dopredu vedieť o koho
sa jedná.
S pozdravom, recepcia.
Monika Bojtosova
Dobrý deň, máte voľný termín 10.8.-13.8.2020 pre rodinu
s 2 dospelými a 2 deťmi (8, a 16 rokov), prosím? Prístelky sú
v každej izbe poschodové postele? Ďakujem.
Hotel SKI *
Dobrý deň, áno, v danom termíne máme k dispozícii rodinnú izbu,
ktorú si viete priamo na online voucher zakúpiť.
V rodinnej izbe je prísteľka poschodová posteľ.
S pozdravom, recepcia.
Luboš
Dobrý den, máte prosím volný pokoj 19.-22.8.2020 pro 2 dospělé osoby
a 1 dítě /10 let/, pokud ano, je možné závazně přes zlavomat.sk
uskutečnit objednávku a zaplatit pobyt?
Děkuji za odpověď , L.Židlík, Zlín
Hotel SKI *
Dobrý deň, v daný termín máme voľné pokoje. Ako píšete, cez
Zlavomat je možné uskutočniť objednávku a zaplatiť pobyt.
Recep. Lukáš
Jaro Stančík
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či máte aj prednostne postieľky a či sa
dá, že jednej izbe,2dospeli a 7mesacne dieťa a druhej, starká a 14 ročne
dieťa, koľko,by to stálo cez Zľavomat, alebo bez neho , ďakujem za odpoveď
Stancik
Hotel SKI *
Dobrý deň,
Na naše štandartné izby sa nevojde prístelka aj detská postielka . V tomto
prípade by ste si museli objedneť izbu Apartmán s príplatkom alebo
objednať izbu len s jednou prístelkou a batoľa by spalo s rodičmi na
posteli . Zlavomatový systém Vám cenu automaticky vygeneruje.
S pozdravom Recepcia
Mirka
Dobry den,
rada by som sa opytala,kedze sa k Vam chystame,je vonku pri hoteli nejake
detske ihrisko??? Z fotiek vela nevidim…
Za odpoved vopred dakujem
Hotel SKI *
Dobrý deň,
vonku pri hoteli nemáme ihrisko pre deti. Detský kútik sa nachádza vnútri
v blízkosti recepcie.
S pozdravom
recepcia
Blažena
Dobrý deň, máte voľnú izbu pre dve osoby v termíne
od 23.7. do 26.7.2020?
Hotel SKI *
Dobrý deň, máme voľné posledné izby v tomto termíne. Ak ste sa
rozhodli pre pobyt, zakúpte si online voucher priamo na daný termín…nám
príde automatická rezervácia a my Vám potvrdíme rezerváciu.
S pozdravom, recepcia.
Daniela
Dobrý deň.
Prosím Vás, chcela by som si u vás rezervovať izbu pre dve osoby od 14 –
16.7. 2020
Ak by bolo možné poprosila by som izbu s výhľadom na Chopok. Chcela som
napísať e-mail, ale nie je to možné, stále je tam nejaká chyba.
Ďakujem.
S pozdravom Daniela
Hotel SKI *
Dobrý deň, ak si chcete zakúpiť otvorený voucher, treba napísať na hotelski.info@gmail.com
presný termín, počet osôb, prípadné požiadavky. Následne Vám urobíme
predbežnú rezerváciu a na potvrdenie rezervácie je nutné zaslať číslo
zakúpeného voucheru. Alebo si rovno zakúpite online voucher, čiže si
vyberiete termín, typ izby…nám príde automatická rezervácia a my Vám
potvrdíme rezerváciu.
S pozdravom, recepcia.
Branislav
Zdravim mate prosim vas volny termin od 15.7 do 20.7. Pre dve osoby a dieta
dakujem vopred za odpoved
Hotel SKI *
Dobrý deň,
áno, v danom termíne máme voľné kapacity. Možte si vytvorit
rezerváciu.
S pozdravom
recepcia
Silvia
Dobrý deň, včase od 16.08. – 20.08.2020 máte ešte voľnú rodinnú
izbu? Vopred ďakujem za odpoveď.
Hotel SKI *
Dobrý deň,
Áno, kapacity sú ešte dostupné .
S pozdravom Recepcia
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den
Chcem sa opýtať či máte volný termín pre 2 dospele osoby od 16. do 18. septembra 2020 v dvojložkovej izbe.
Dakujem za odpoved.
Dobrý deň,
ano, v termíne 16.9 – 18.9.2020 máme voľné izby.
S pozdravom
recepcia