Otvorené vouchery: po zakúpení kupónu je potrebná rezervácia vopred na tel. č. +421 44 552 29 11, prípadne e‑mailom: recepcia@klar.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry deň, chcem sa opytat chceli by sme si kupit pobyt od
11.8.-14.8.20 s 8mesacnym dietatom a v ponuke sa neda odkliknut dieta, a
ktory ponuku mame odkliknut prvu alebo druhu ??
Ďakujem S pozdravom Begalova
Hotel KLAR***
Dobrý deň z hotela Klar***,
pravdepodobne sa Vám nedá odkliknúť dieťa z dôvodu že nemáme
k dispozícii už apartmány na zvolený termín.
Keďže to je bábätko vieme Vám dať na dvojlôžkovú izbu postieľku.
Monika Lipčeyová
Prosím vás je možné sa ubytovať s tromi deťmi ďakujem vek
detí 12,8.6
Hotel KLAR***
Dobrý deň,
je možné sa ubytovať aj s troma deťmi avšak museli by ste si rezervovať
apartmán pre 3 osoby a potom urobiť ďalšiu rezerváciu na dvojlôžkovú
izbu pre 2 osoby. Izbu pre 5 osôb žiaľ nemáme k dispozícii.
S pozdravom,
recepcia
Andrea Petkaničová
Zdravím, chcela by som sa opýtať, aká je cena ak by sme si chceli
doobjednať aj večere na 6 dní/ 5 nocí, pre 2 osoby :).
Hotel KLAR***
Dobrý deň. Cena večerí je 9€ za dospelú osobu alebo 6€ za dieťa do
12 rokov.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry deň, chcem sa opytat chceli by sme si kupit pobyt od 11.8.-14.8.20 s 8mesacnym dietatom a v ponuke sa neda odkliknut dieta, a ktory ponuku mame odkliknut prvu alebo druhu ??
Ďakujem S pozdravom Begalova
Dobrý deň z hotela Klar***,
pravdepodobne sa Vám nedá odkliknúť dieťa z dôvodu že nemáme k dispozícii už apartmány na zvolený termín.
Keďže to je bábätko vieme Vám dať na dvojlôžkovú izbu postieľku.