Otvorené Vouchery: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. čísle + 421 907 826 250 alebo + 421 917 489 832.
Rezervácia: po zakúpení kupónu je potrebné pobyt rezervovať na drevenice@janosikovdvor.sk s textom e‑mailu, ktorý obsahuje meno, priezvisko, termín nástupu a tel. kontakt a kód voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
dobrý deň prajem. rád by som sa spýtal či v súčasnej dobe (aj keď
obmadzenia už nie sú také ako boli) máte v prevádzke aj wellnes? ďakujem
za info
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Richard,
ďakujeme za Vašu otázku.
Ohľadom momentálne poskytovaných služieb je potrebné obrátiť sa priamo na
ubytovateľa: rezervacie@janosikovdvor.sk
+421 908 803 687
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme príjemný deň
Miroslava Francová
Dobrý deň, rada by som sa informovala či viete zabezpečiť stravu vhodnú
pri alergii na pšenicu, tzv. bezlepkovú stravu s prísnejšími obmedzeniami
(nie je povolený ani pšeničný škrob)? Za odpoveď vopred ďakujem.
S pozdravom, Francová
Penzión a Drevenice Jánošíkov dvor
Dobrý deň, áno, vieme zabezpečiť aj bezlepkovú stravu. Len nemáme
možnosť objednať bezlepkové pečivo na raňajky. Môžete si ho priniesť so
sebou. Zo švédskych stolov na raňajky si určite niečo vyberiete. Čo sa
týka prípadnej polpenzie, pripravíme večeru bez lepku. Ďakujem
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý deň prajem. rád by som sa spýtal či v súčasnej dobe (aj keď obmadzenia už nie sú také ako boli) máte v prevádzke aj wellnes? ďakujem za info
Dobrý deň, pán Richard,
ďakujeme za Vašu otázku.
Ohľadom momentálne poskytovaných služieb je potrebné obrátiť sa priamo na ubytovateľa:
rezervacie@janosikovdvor.sk
+421 908 803 687
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme príjemný deň