Rozumiem tomu, že pri súčasných horúcich letách by bola klimatizácia príjemná. Nie je to však prvok výbavy patriaci k štandardu hotela triedy 3*. Klimatizácia je u nás k dispozícii v hotelových apartmánoch, uvažujeme s inštaláciou na príplatkové izby XXL.
Pacila sa nam vynovena terasa a bar. Oproti minulemu roku boli obedy a vecere ovela lepsie.
V ramci procedur boli masaze slabsie – skor to bolo take hladkanie.
Vyjadrenie podniku
Pred 4 rokmi
S masérom je možné pred / počas masáže komunikovať a povedať, že môže pritlačiť, resp. že nemá až tak tlačiť, upozorniť ho na problémové miesta, ktoré chcete rozmasírovať a pod.
väčšina personálu bola milá a ochotná, ústretovosť v naplánovaní jednotlivých procedúr
malý bazén, pán v kaviarni veľmi nepríjemný a arogantný
Vyjadrenie podniku
Pred 4 rokmi
Ospravedlňujem sa za nepríjemnú skúsenosť. Je naším záujmom takýmto situáciám do budúcnosti predchádzať. Preto Vás prosím Vás o informáciu o ktorého z dvoch pracovníkov kaviarne sa jednalo poslať na mailovú adresu: sirilla@hotelmaj.sk