Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Príjemné ubytovanie v známych Bojniciach so vstupom na vyhliadkovú vežu, do ZOO alebo do termálneho bazénu
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
UPOZORNENIE: Pri vytváraní rezervácie prosím uveďte do poznámky informáciu, o ktoré zo spomínaných troch vstupov na atrakciu (vyhliadková veža, ZOO, termálny bazén) máte záujem.
- Otvorený voucher: ihneď po zakúpení voucheru je potrebné čo najskôr urobiť rezerváciu na tel. čísle +421 949 112 675 alebo e‑mailom na info@penziontermal.sk
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru.
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Cena za deti a ďalšie dospelé osoby sa automaticky vypočíta v košíku počas objednávky
- Cena zahŕňa ubytovanie s raňajkami. Ostatné služby je potrebné si doplatiť na recepcii podľa platného cenníka
- Detská postieľka k dispozícii na vyžiadanie ZDARMA.
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
dobry den ako si uplatnim kredit na pobyt v bojniciach
Dobrý deň, pani Majka,
ďakujeme za Vašu otázku.
Všetko o kreditoch nájdete na tejto stránke:
https://www.zlavomat.sk/ucet/kredity
Pri objednávke stačí v košíku pri spôsobe platby (kartou, prevodom a
pod.) zaškrtnúť políčko „Uplatniť kredity“. Musíte však byť
prihlásení, inak sa políčko nezobrazí. Cena objednávky sa vám potom
zníži o hodnotu kreditov.
Prajeme pekný deň
Dobrý deň,chceme si u Vás objednať pobyt pre 5 osôb ,z toho dve dospelé a tri deti.Chcem sa spýtať či polpenzia platí pri vypočítanej cene pre všetkých alebo sa musí niečo ešte doplácať ohľadne stravy.
Dobrý deň Jarmila,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, cena za deti a ďalšie dospelé osoby (viac ako 2) sa automaticky
vypočíta v košíku počas objednávky. Cena zahŕňa ubytovanie
s raňajkami. Ostatné služby je potrebné si doplatiť na recepcii podľa
platného cenníka.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň. Mate prístup na izbu 2+2deti bezbariérový?
Dobrý deň,
izbičky s možnosťou prísteliek sa nachádzajú väčšinou na
poschodí.
Na prízemí máme jednu bezbariérovú izbu a jednu s troma pevnými
lôžkami.
Dve prístelky sa dajú pripraviť iba na poschodí.
Ďakujem za pochopenie a prajem pekný deň.
penzion Termal Bojnice
Dobrý den pri vyberaní termínu nemam problem ale neda sa mi vybrat variant izby vzdy sa mi tam ulozi ten najdrahší a neviem ako to zmeniť , neda sa mi nato kliknut a zmenit to. Ďakujem
Dobrý deň Laura,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pokiaľ Vám nejde vybrať daná izba na konkrétny termín, je to
preto, že iná izba už v danom termíne nie je dostupná.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý večer, chcem sa opýtať či môžme pri rezervácií uplatniť z troch vstupov na atrakcie dva alebo len jeden? Ďakujem
Dobrý deň,
samozrejme ide o to, aký variant si zakúpite. Ak si zakúpite variant
s dvoma vstupmi na atrakciu, máte nárok a dostane dva voľné vstupy na
atrakciu.
Prajem pekný deň.
Dobrý den,
nabízíte k jídlu na výběr i nějakou bezlepkovou variantu?
Děkuji
Dobrý deň,
Vašu požiadavku nie je problém splniť, Treba danú skutočnosť ale
poznačiť pri rezervácii.
Ďakujem a prajem pekný deň.
Prosím vás, suma za pobyt je uvedená pre jednu osobu?
Dobrý deň, pani Maria,
ďakujeme za Vašu otázku.
Suma je uvedená za dve osoby. V košíku je možné navoliť 2 až 5 osôb,
cena sa Vám prepočíta.
Prajeme príjemný deň
Dá sa využiť rekreačny poukaz?
Dobrý deň,
áno dá, ak máte zakúpený voucher, nie je problém, aj portál Zľavomat
Vám s radosťou poukaz vystaví.
Ďakujeme a tešíme sa na Vašu návštevu.
pekný deń.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den vcera vecer som si u vas objednala pobyt pre 2 osoby a hneď aj zaplatila…ale este mi neprišiel voucher…ďakujem Blahova
Dobrý deň, pani Adriana,
ďakujeme za Vašu otázku.
S touto požiadavkou sa obráťte na naše zákaznícke oddelenie cez kontaktný formulár:
https://www.zlavomat.sk/kontakt
Prajeme pekný deň