Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít na tel. čísle +421 45 538 27 25. Po zakúpení voucheru je potrebné pobyt rezervovať na recepcia@banskydom.sk s predmetom e‑mailu Zľavomat a textom e‑mailu, ktorý obsahuje meno, priezvisko, termín nástupu, tel. kontakt a kód Voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Check-in od 14:00 do 18:00 hod.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
LAST MINUTE: Pobyt s polpenziou cez týždeň aj víkend
2 až 3 osoby, 3 až 15 dní (2 až 14 nocí) – Platnosť do
31. 8. 2020
ide v ramci terminov vybrat iba 2 noci a nie viac?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Martin,
Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pokiaľ Vám nejde vybrať viac ako 2 noci, je pravdepodobné, že
v danom hoteli už nie sú dostupné voľné kapacity, nakoľko online
kalendár je priamo prepojený s ich rezervačným systémom.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
preco pre tuto ponuku:
LAST MINUTE: Pobyt s polpenziou cez týždeň aj víkend
2 až 3 osoby, 3 až 15 dní (2 až 14 nocí) – Platnosť do 31. 8. 2020
ide v ramci terminov vybrat iba 2 noci a nie viac?
Dobrý deň Martin,
Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pokiaľ Vám nejde vybrať viac ako 2 noci, je pravdepodobné, že v danom hoteli už nie sú dostupné voľné kapacity, nakoľko online kalendár je priamo prepojený s ich rezervačným systémom.
Prajeme Vám pekný deň.