UPOZORNENIE: V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na +421 905 911 951 alebo mailom na: recepcia@penzionzitava.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry den, mate volny termin pre 2 osoby od 21.8.2020?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Katka,
ďakujeme za Vašu otázku.
Pre informácie o voľnej kapacite sa obráťte priamo na ubytovacie
zariadenie: recepcia@penzionzitava.sk
+421 905 911 951
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň
Klaudia
Dobry den.Mate volny termin 24. 8–30.8.tri dospele a dieta 7rokov?Da sa
u Vas uplatnit aj gusto karta od zamestnavatela?Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Klaudia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daná ponuka je iba pre 2 dospelé osoby, a tak nie je možné na jeden
voucher zakúpiť pobyt pre 3 dospelé osoby + dieťa. Je však možné
zakúpiť 2× voucher pre 2 osoby. Avšak, voľné kapacity sú v hoteli až
v mesiaci september.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Vlasta Dubanová
Dobrý deň máte voľné miesto na predĺžený víkend v auguste dvaja
dospelí + dve deti .ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Vlasta,
ďakujeme za Váš e-mail a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, momentálne sa dajú vybrať termíny v tejto ponuke až na
september.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, mate volny termin pre 2 osoby od 21.8.2020?
Dobrý deň, pani Katka,
ďakujeme za Vašu otázku.
Pre informácie o voľnej kapacite sa obráťte priamo na ubytovacie zariadenie:
recepcia@penzionzitava.sk
+421 905 911 951
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň