Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Táto je totiž takmer rovnaká.
Pánsky strih a úprava brady u barbera v centre mesta
Hodnotenie podniku BARHAIR Mário Kršák
Ten strih normalne stoji 20 e zlavomat ho predaval za 18,90 e,
takze skoro ziadna zlava.
Urcite odporucam
Príjemné prostredie
Príjemný prístup barbera
Dobre odvedená práca
Hodnotená ponuka: Pánsky strih a úprava brady u barbera v centre mesta
perfektný servis od návrhu účesu až po realizáciu. V cene komplet strihanie hlavy, úprava brady, umytie, balzam, finálny styling, poradenstvo atď. Veľmi profesionálny servis, asi najkomplexnejší balíček čo sa týka úpravy v cene.
Prácu pána barbera ohodnotiť bohužial nemôžem, ale prístup k zákaznikom hodnotim viac než negatívne. Kolegovi sme k sviatku kúpili voucher na strih a úpravu brady. Je to jednoduchý pán z dediny – musel sa objednať online, keďže inak to nie je možné. Zaznačil si omylom zlý dátum a prišiel o deň neskôr na daný čas. Pán barber ho vypoklonkoval aj s voucherom v ruke, že dnes určite objednaný nie je. Žiadna snaha ani ochota pozrieť kde došlo k chybe a vyjasniť problém. Po tom ako na to kolega prišiel, napísal mu ospravedlňujúci mail s tým, že to nebolo zámerne a či by sa nedalo objednať na nový termín. Na to mu bola zaslaná odpoveď, že nemôže stále ospravedlňovať ak niekto zabudne na termín a voucher tým pádom prepadol. Nemyslím si, že sa to stáva extra často ak má niekto už poukaz zaplatený, objedná sa a nepríde a už vôbec si nemyslím, že sa na tomto mieste podávajú klučky…Uznávam, že chyba nastala u nášho kolegu, ale proklienský prístup nula, ochota nula, snáď je pán taký bezkompromisný aj sám na seba.
Mrzi ma tato situacia ktora nastala, avsak musim sa ohradit voci tomuto hodnoteniu, nakolko clovek ktory to pisal ma NIKDY nestretol. Ani nebudem pisat ze som pana rozhodne nevypoklonkoval, vzdy jednam milo a uctivo s ludmi. Napisem len ako dokaz mojich slov, ze keby to nebola pravda, nieje tu viac ako 100 (!) pozitivnych hodnoteni, nielen mojej prace ale aj proklientskeho pristupu. Ja som panovi v case terminu volal, nedvihal. Dalsi den dokonca ani nepovedal ze on mal prist den pred tym. Skratka cele to bolo nestastne komunikovane z jeho strany. Mail dokonca nebol ani ospravedlnujuci atd. atd.. Preto sme sa rozhodli kedze sa to stava casto (takze ani v tom nemate pravdu) urobit razantne opatrenia. A k Vasej poznamke ci som taky prisny na seba, ano som. Pretoze len tak sa da robit nieco poriadne a poctivo a pritom nezabudam na ludskost a pochopenie. Kto sa uprimne ospravedlni, vzdy mu vyjdem v ustrety, ja tiez robim chyby. Ale v tomto pripade som ziadnu nespravil a dostal som hodnotenie ktore neguje moju poctivu pracu. Zelam vsetko dobre a snad uz bez nedorozumeni. Mario