Otvorené vouchery: Po zakúpení kupónu je nutná rezervácia na tel. +421 918 060 803 alebo e‑mailom na info@hilson.sk
Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
Rezervácia je dostupná od 8:00 – 20:00 hod.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, sme 5 členná rodina (3 deti, najmladšie má 6 rokov).
Všetky ponuky sú uvedené pre max. 4 osoby. Ponuka pre 5 osôb nie je
žiadna??? Ďakujem.
Hilson Jasná Apartments Resort
Dobrý deň, Gabika.
Áno, vzhľadom na ponúkané typy apartmánov a štúdií, máme momentálne
v ponuke pobytové balíčky pre max 4 osoby.
S pozdravom,
Tím Hilson Jasná.
Anna
Dobrý deň chcem sa opýtať sú to ceny za jednu noc 2 +2
Anna
Dobrý deň chcem sa opýtať sú to ceny za jednu noc 2 +2
Hilson Jasná Apartments Resort
Dobrý deň,
cena je vždy uvedená za celý pobyt.
S pozdravom,
Tím Hilson Jasná
miriam
Dobrý deň, môžem si zakúpiť pobyt v apartmáne, aj keď sme len
2 dospelí? Pobyt by bol v termíne 3.9. – 6.9.2020. Ďakujem vopred za
odpoveď.
Hilson Jasná Apartments Resort
Dobrý deň, Miriam.
Ďakujeme za Vašu otázku. Poprosíme Vás, aby ste kontaktovali našu recepciu
na tel.čísle 0918 06 08 03 a dohodli sa na ďalšom postupe, ak máte záujem
o takýto pobyt. Kolegyne Vám odporučia zakúpiť pobyt v štúdiu pre
2 osoby a na mieste doplatíte doplatok za apartmán pre 2 osoby.
Dobrý deň Mária,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre pobyt s deťmi je nutné si zakúpiť variant v Rodinnom štúdiu
alebo Apartmáne, nakoľko nie je možné ubytovať viac ako 2 osoby
v štúdiu 2+0.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Zuzana Nemethova
dobry den chcela by som sa spytat ci mate ubytovanie vhodne pre osobu na
voziku dakujem
Hilson Jasná Apartments Resort
Dobrý deň.
Bohužiaľ, naše apartmány nie sú klasifikované ako bezbariérové.
Lívia Gregorková
dobrý deň,
mali by sme záujem o pobyt v apartmáne. Avsak deti máme 3 (2 ročne a
4 mesačné dvojičky). Je možné voucher zakúpiť aj tak, pripadne je tam
nejaký príplatok? dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Lívia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, túto informáciu Vám odporúčam preveriť priamo s hotelom,
nakoľko 4 mesačné deti nepotrebujú lôžka, a tak by bol pre Vás apartmán
zrejme vhodný. Prosím, obráťte sa priamo na nich na tel.čísle:
+421 918 060 803
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Lenka
Dobrý deň, čo, prosím Vás, znamená nasledovná informácia:
Raňajky: 2× servírované alebo bohaté bufetové raňajky v závislosti od
obsadenosti apartmánov pre zvolený počet osôb? Máme záujem o pobyt na
7 nocí, 2 dospelí, 2 deti (7, 10 rokov).
Tiež sa chcem informovať, či sa rodinné štúdio 2+2 (manželská posteľ +
poschodová posteľ) nachádza na poschodí alebo prízemí, lebo na prízemí
by sme nechceli bývať a neviem, či je možnosť vybrať si.
Ďakujem za informácie.
Hilson Jasná Apartments Resort
Dobrý deň, Lenka.
Uvedená informácia znamená, že podľa obsadenosti je forma raňajok buď
bufetovými stolmi, alebo sú raňajky servírované formou jedla z menu.
Štúdiá sa nachádzajú na prízemí, aj na poschodí. Samozrejme, Vašu
preferenciu pri rezervácií môžete uviesť, budeme sa snažiť jej vyhovieť
v závislosti od kapacitných možností. Žiaľ, splnenie požiadavky Vám
nevieme garantovať.
Alena J.
Dobry vecer. Dá sa u vás ubytovať aj so psíkom? Ďakujem
Hilson Jasná Apartments Resort
Dobrý deň, pobyty so psíkmi, bohužiaľ nie sú povolené.
Zuzana
Dobry den,
Prosím vás ak sme dvaja dospelý a mame jedno dieťa vek 20mesiacov, mame si
u vás zakúpiť pobyt štúdio 2+0 alebo musíme si zakúpiť pobyt 2+2?
Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Zuzana, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše
ponuky.
Prosím, pre pobyt s deťmi je nutné si zakúpiť variant v Rodinnom štúdiu
alebo Apartmáne, nakoľko nie je možné ubytovať viac ako 2 osoby
v štúdiu 2+0.
Ďakujeme za pochopenie, Prajeme Vám pekný deň.
Mary
Dobrý deň, aký je rozdiel medzi rodinným študiom 2+2 a apartmánom
4+0. Potrebujem ubytovanie pre 2 dospelých a 2 deti 14 + 12 rokov, ktorá
možnosť je vhodnejšia?
Ďakujem
Hilson Jasná Apartments Resort
Dobrý deň.
Apartmán má samostatnú spálňu a obývaciu miestnosť + kúpelňu.
V spálni sa nachádza manželská posteľ, v obývacej miestnosti rozkladacia
pohovka.
Štúdio je tvorené 1 izbou + kúpelňou. V izbe sa nachádza poschodová
posteľ pre 2 dospelých a 2 deti. Má teda o jednu izbu menej oproti
apartmánu.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, sme 5 členná rodina (3 deti, najmladšie má 6 rokov). Všetky ponuky sú uvedené pre max. 4 osoby. Ponuka pre 5 osôb nie je žiadna??? Ďakujem.
Dobrý deň, Gabika.
Áno, vzhľadom na ponúkané typy apartmánov a štúdií, máme momentálne v ponuke pobytové balíčky pre max 4 osoby.
S pozdravom,
Tím Hilson Jasná.