Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: +421 245 925 897 alebo e‑mailom na: info@hotelsun.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, chcem sa informovať, či je voľný termin od 21.8.peichod
navečer do 23.8-dve noci, dvaja dospelý jedno dieťa, polpenzia.. A cena za
pobyt. Dakujem:-) *
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Adriana,
ďakujeme za Vašu otázku.
Ohľadom voľnej kapacity sa, prosím, obráťte priamo na hotel: info@hotelsun.sk
+421 220 201 020
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň
Eva
Dobrý deň,
v prípade zakúpenia voucheru pre 2 osoby je potrebné niekam nahlásiť
1 dieťa do 6r bez nároku na lôžko zadarmo? ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Eva,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, túto informáciu je nutné napísať do poznámky pri objednávke.
Prajeme Vám pekný deň.
Marianna Duzdova
Dobrý deň budete mat zaciatkom augusta v prevadzke aj vonkajsi bazen?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Marianna,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko už sú opatrenia uvoľnené, s veľkou pravdepodobnosťou
budete môcť v auguste využiť vonkajší bazén. No odporúčam Vám túto
informáciu preveriť aj priamo s hotelom na tel.čísle:
+421 220 201 020
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcem sa informovať, či je voľný termin od 21.8.peichod navečer do 23.8-dve noci, dvaja dospelý jedno dieťa, polpenzia.. A cena za pobyt. Dakujem:-) *
Dobrý deň, pani Adriana,
ďakujeme za Vašu otázku.
Ohľadom voľnej kapacity sa, prosím, obráťte priamo na hotel:
info@hotelsun.sk
+421 220 201 020
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň