Otvorený voucher: Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia na tel.č. +421 43 55 24 590 alebo e‑mailom na penzion@severka.sk.
Pri rezervácii uveďte číslo voucheru.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Jedno dieťa do 2,99 rokov bez nároku na lôžko a stravu ZDARMA
Detská postieľka 2€/noc
Cena za deti Vám bude automaticky vypočítaná v košíku pri vytváraní objednávky / rezervácie.
V štandardnej dvojlôžkovej izbe je možnosť iba 1 prístelky alebo detskej postieľky. V prípade záujmu o ubytovanie 4 - 5 osôb je potrebné kúpiť si 2 vouchery a budete ubytovaní v apartmáne.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, chcem sa tiež spýtať, keď si objednáme pobyt s raňajkami,
resp. aj bez stravy , je možnosť si zakúpiť v niektorý deň večeru priamo
na mieste?
Penzión Severka
Dobrý deň prajem, na mieste je možné dokúpiť si aj raňajky aj
polpenziu, poprípade sa samostatne stravovať v našej reštaurácií.
Jana
Dobrý deň, ako mám získať tú Orava Card? aby sme mohli využiť tie
zľavy, ktoré sú uvedené?
Penzión Severka
Dobrý deň, OravaCard Vám bude vystavená priamo na recepcii v penzióne
pri Vašom príchode.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcem sa tiež spýtať, keď si objednáme pobyt s raňajkami, resp. aj bez stravy , je možnosť si zakúpiť v niektorý deň večeru priamo na mieste?
Dobrý deň prajem, na mieste je možné dokúpiť si aj raňajky aj polpenziu, poprípade sa samostatne stravovať v našej reštaurácií.