Otvorený voucher: overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 18 20 20 255 alebo emailom na indywidualni@trip.pl (poľsky, anglicky). Rezervačné oddelenie je otvorené od pondelka do piatku od 8:00 do 18:00.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry den. Chcela by som si rezervovat hotel Belwedere. Ba 26.11.do
29.11. Jeden manzelsky par a dieta 11r. Polpenzia.
A opytat sa ci je mozne upkatniť pkadbu na dva krat. Ďakujem za ochotu
a info
Hotel Belvedere ****
Dzień dobry,
Proszę zapytania odnośnie pobytów kierować na adres indywidualni@trip.pl.
Z poważaniem
Paweł Hełmecki
Dział Rezerwacji Indywidualnej
Tereza
Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať či je možnosť do izby pridať detskú postieľku a
stačí to na mieste riešiť alebo vopred napísať priamo hotelu.
Hotel Belvedere ****
Witam,
jak najbardziej. Po założeniu rezerwacji prosimy o kontakt na indywidualni@trip.pl
Pozdrawiam,
Aleksandra Marusarz Dział Rezerwacji Indywidualnej
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den. Chcela by som si rezervovat hotel Belwedere. Ba 26.11.do 29.11. Jeden manzelsky par a dieta 11r. Polpenzia.
A opytat sa ci je mozne upkatniť pkadbu na dva krat. Ďakujem za ochotu a info
Dzień dobry,
Proszę zapytania odnośnie pobytów kierować na adres indywidualni@trip.pl.
Z poważaniem
Paweł Hełmecki
Dział Rezerwacji Indywidualnej