Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Pobyt ďaleko od všetkého s unikátnym prelivovým bazénom a panoramatickým výhľadom
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené vouchery: rezervácia pobytu a overenie voľný kapacít emailom chatainovec@gmail.com
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť e‑mailom pred zakúpením voucheru. Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Dieťa do 3 rokov (2,99 r.) zdarma bez nároku na lôžko a služby
- Dieťa od 3 do 12 rokov (11,99 r.):
- doplatok za prístelku 9,- €/noc,
- doplatok za polpenziu 9,- €/deň,
- vstup do bazéna zadarmo.
- Dieťa nad 12 rokov alebo dospelá osoba:
- doplatok za lôžko/prístelku, polpenziu, bazén a wellness: 37,- €/noc.
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Parkovanie zadarmo
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobry den, prosim Vas, ako je to s moznostou vyuzitia bazena pri momentalne ponukanom pobyte s platnostou do juna 2021? Bazen je zmieneny v nadpise aj v popise, ale ani pri wellnesse a ani pri osttanych sluzbach samotneho voucheru zmieneny nie je. Ako to teda je? Ak si teraz zakupim voucher na jun 2021, budeme moct pouzivat bazen v cene voucheru alebo nie? Dakujem velmi pekne.
Dobrý deň. Máte voľné aj teraz v auguste? 25.-26.8.. Dvaja dospelí a dve deti, 14 a 16 rokov. Bazén je v prevádzke? Ďakujem
Uz nemame volne izby. Bazen je v prevadzke
Dobrý deň chcem sa spýtať ako ďaleko sa nachádza ubytovanie od zastávky autobusu z obce? Ďakujem
Dobrý deň Martina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ubytovanie sa od zastávky v obci nachádza 1,5km, a teda cca
23 minúť chôdzou.
Prajeme Vám pekný deň.
Pre jednu osobu
Dobrý deň Ivan,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, náš voucher je iba pre 2 osoby, a tak pri využití voucher jednou
osobou sa cena nemení, nakoľko voucher platí pre jednu izbu.
Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky, ktoré vyhovujú Vašim
požiadavkám.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň,
prosím Vás, je vonkajší bazén k dispozícii aj počas jesenného
pobytu?
Ďakujem pekne
dobry den, v pripade pekneho pocasia bude dostupny ale za poplatok 10 EUR/den
Dobry den.. Aka je k vam dostupnosť bez auta.. Som z Kosic.. Da sa k vam dostat hromadnou dopravou.?
Zial iba autom
Dobrý deň prajem chceme kúpiť pobyt rodičom ako máme postupovať chceli by sme im to dať ako darček ďakujem za odpoveď
Kupte im poukaz ako darcek
Kupte im poukaz ako darcek
Prosím vás, máte voľný termín na august. Pre 2 osoby a 2 deti, na 4 dní?
Mame
izby sú aj na prízemí, alebo je tam výťah ? – zaujíma ma bezbarierovosť
Bohuzial na prvom poschodi
Neviem ako to objednať keď máte všade pobyty pre dve osoby,neviem či máte rodinné izby ,či len prístelky.😌
Mame v kazdej izbe moznost pristelky 1×
Mame v kazdej izbe moznost pristelky 1×
Dobrý deň, chcela by som si kúpiť pobyt na3noci. Mám 3 deti vo veku 5,15 a 17 rokov, ako postupovať? Kupiť 2 voucheri, alebo jeden a deti riešiť cez príplatky? Uprednostnili by sme ubytovanie buď v nejakom apartmáne poprípade dve dvojlôžkové izby. Ďakujem
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našej ponuky.
Prosím, odporúčam Vám kontaktovať priamo ubytovanie na tel.čísle:
0949 021 307 ohľadom dostupnosti väčších izieb a príplatkov za ne.
Podľa toho následne kúpite buď jeden voucher a za deti a apartmán
priplatíte na mieste, alebo si zakúpite 2 vouchery.
Prajeme Vám pekný deň.
A môžme si teda objednať každá zvlášť pobyt ale spoločnú izbu?
Dobrý deň Miriam,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, naša ponuka je však iba pre 2 osoby, a tak sa žiaľ nedá zakúpiť
jeden voucher pre 1 osobu.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, chcem si u vás kúpiť pobyt a uplatniť si rekreačný poukaz. Ide so mnou kamarátka, ktorá si ale poukaz neuplatňuje. Ako mám pobyt objednať? Môžem spolu pre 2 osoby alebo každá zvlášť? Dakujem
Bohuzial da sa uplatnit iba cela suma
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Do konca augusta už nič voľné pre dvoch dospelých a dve deti? Ďakujem
Bohuzial nie. Je nam luto
Bohuzial nie. Je nam luto