Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. čísle: +36–20/332–0257 alebo e‑mailom: info@hotelmolo.hu (anglicky, nemecky alebo maďarsky).
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Dieťa do 5,99 rokov zadarmo s polpenziou a wellness
Cena za dieťa a ďalšiu osobu na izbe sa automaticky vypočíta v košíku počas objednávky.
V jednej izbe je možné ubytovať max. 3 osoby, keďže v izbách sa nachádza 2-lôžková posteľ a 1 prístelka. Pri väčšom počte osôb je potrebné zakúpiť viac voucherov.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
mam zaujem o tento pobyt v te.rmine od 23.8.do.30.8.2020 neviem madarsky
neviem ako sa kontaktovat na volni termin
Zlavomat.sk
Dobrý deň Jaroslav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, keď si zakúpite voucher a budete si priať rezervovať termín, vieme
to vyriešiť za Vás. Stačí nám Vašu požiadavku napísať na e-mail: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Žofia Mydlová
písala som ohladom volného termínu, posledný augustový týžden, priamo
do hotela a neozvali sa. Este by ma zaujímal doplatok za dieťa od 6 rokov na
prístelke. ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Žofia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, cena za dieťa sa automaticky vypočíta v košíku po zadaní veku
dieťaťa. Pokiaľ Vám hotel stále nedopovedal, prosím kontaktujte nás
e-mailom na: podpora@zlavomat.sk a
požiadavku preveríme. Avšak, nakoľko sú vouchery stále v predaji,
znamená to, že kapacity ešte nie sú vypredané.
Prajeme Vám pekný deň.
Miroslav Kamenár
Mám záujem o tento pobyt v konkrétnom termíne od 7.9. do 13.9.
Ako zistím, či je voľný?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Miroslav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko je možné zakúpiť iba voucher bez termínu, je nutné sa
o dostupných kapacitách informovať priamo v hoteli e-mailom na: info@hotelmolo.hu
Keďže sa jedná o zahraničný hotel vieme Vám s komunikáciou pomôcť.
Neváhajte nás kontaktovať e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
mam zaujem o tento pobyt v te.rmine od 23.8.do.30.8.2020 neviem madarsky neviem ako sa kontaktovat na volni termin
Dobrý deň Jaroslav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, keď si zakúpite voucher a budete si priať rezervovať termín, vieme to vyriešiť za Vás. Stačí nám Vašu požiadavku napísať na e-mail: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.