Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel.č. +48 18 202 24 00 alebo e‑mailom na rezerwacja@nosalowy-dwor.eu (poľsky alebo anglicky)
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku (poľsky/anglicky), pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
2 deti do 7 rokov (6,99 r.) na prístelke s polpenziou: zdarma
Jedno dieťa od 7 do 12 rokov (11,99 r.): 160PLN/noc s polpenziou (max. počet detí: 2)
Dieťa od 12 rokov alebo dospelá osoba: 300PLN/noc s polpenziou (max. počet osôb: 1)
UPOZORNENIE: Izba typu Superior disponuje 1 prístelkou (2+1: 2 pevné lôžka a 1 rozkladacia pohovka, ktorá je vhodná pre max. 2 deti do 11,99 r. alebo max. 1 osobu od 12 rokov)
Odporúčame konzultovať počet prísteliek a typ izby s rezervačným oddelením hotela +48 18 20 22 400 (poľsky alebo anglicky)
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, chceme si vybrať variant s polpenziou, uvádza sa však, že
to závisí od obsadenosti hotela. Mám tomu rozumieť tak, že za tú cenu sa
môže stať, že dostaneme iba raňajky aj napriek tomu, že si bookneme pobyt
s polpenziou? Ďakujem pekne.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Zuzana, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše
ponuky.
Prosím, od obsadenosti hotela závisí to či budú večere formou švédskych
stolov, alebo servírovaná v čase 17:30 – 19:30. Samozrejme ak si
zakúpite pobyt s polpenziou, budete ju mať.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chceme si vybrať variant s polpenziou, uvádza sa však, že to závisí od obsadenosti hotela. Mám tomu rozumieť tak, že za tú cenu sa môže stať, že dostaneme iba raňajky aj napriek tomu, že si bookneme pobyt s polpenziou? Ďakujem pekne.
Dobrý deň Zuzana, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, od obsadenosti hotela závisí to či budú večere formou švédskych stolov, alebo servírovaná v čase 17:30 – 19:30. Samozrejme ak si zakúpite pobyt s polpenziou, budete ju mať.
Prajeme Vám pekný deň.