Otvorené vouchery: po zakúpení voucheru je potrebné urobiť neodkladne rezerváciu pobytu telefonicky +421 904 554 340 (od 9.00 – 18.00) alebo e‑mailom na vilaborievka@gmail.com
Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie : Check-in a Check-out prebieha v informačnej kancelárii a novootvorenej predajni suvenírov Tatra Gift Shop priamo vo Vile Borievka***.
V prípade potreby je možné individuálne dohodnúť termín check-inu aj v neskorších hodinách
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Upozornenie: V prípade doobjednania stravy v hoteli Tulipán, doklad na príspevok na rekreáciu dostanete od ubytovateľa.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, rad by som sa u vas ubytoval cez jesenné prazdniny na
3 noci..2 dosp + 2 deti (6 a 8r.)..Mate vhodnu izbu prosim? to mladsie moze
spat aj s nami na manz.posteli..dakujem
Vila Dedo
Dobrý deň, v danom termíne – 29.10.-1.11.2020 máme momentálne ešte
voľnú jednu izbu s prístelkou (mladšie dieťa by teda spalo v manželskej
posteli). Je to izba s dresom.
Recepcia
Vera Topitkalova
dobry den, aky je doplatok za 6rocne dieta ? Pri moznosti rezervacie od
30.8 do 1.9 mi to nedalo. tak neviem ci je taka moznost 2 dospeli a
1 dieta
Vila Dedo
Dobrý deň pani Topitkalová,
vo Vami uvedenom termíne máme voľnú už iba 1 izbu a to bez možnosti
prístelky (dieťa by spalo s Vami v posteli). Za dieťa sa nedopláca nič.
Recepcia Vily Borievka
Margita P.
Dobrý deň, ako ďaleko je prosím od Vás železničná stanica?
Ďakujem M.P.
Vila Dedo
Dobrý deň,
železničná stanica je od Vily Dedo vzdialená cca 700 metrov.
recepcia
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, rad by som sa u vas ubytoval cez jesenné prazdniny na 3 noci..2 dosp + 2 deti (6 a 8r.)..Mate vhodnu izbu prosim? to mladsie moze spat aj s nami na manz.posteli..dakujem
Dobrý deň, v danom termíne – 29.10.-1.11.2020 máme momentálne ešte voľnú jednu izbu s prístelkou (mladšie dieťa by teda spalo v manželskej posteli). Je to izba s dresom.
Recepcia