Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 182 011 151 alebo e‑mailom recepcja@goldhotel.eu (poľsky alebo anglicky)
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry den chcem sa opytat chceme ist do Polska gold hotel zakopane a je to
zelena zona vstup hranice??? Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Lucia,
ďakujeme za Vašu otázku.
V tomto momente je Poľsko zelenou krajinou. Znamená to, že hranice sú
otvorené, hotely fungujú v štandardnom režime, nie je potrebný negatívny
test ani absolvovanie karantény. Poľsko má žlté a červené regióny, kde
platia sprísnené hygienické pravidlá. Viac aktuálnych informácií nájdete
na stránke ministerstva zahraničných vecí.
Prajeme príjemný deň
Fedor Štefan
Dobry den mal by som zaujem o ubytovanie v termyne 6.8 2020 do
9.8.2020. Dva rodiny dva deti vo veku 13 a 6 rokov plus senior poprosil by
som vas o cenovu ponuku ďakujem Fedor
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Fedor,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, naša ponuka je pre 2 až 4 osoby na jednu izbu, a tak ak máte
záujem o 2 izby je nutné zakúpiť si dva vouchery. Cena sa automaticky
vypočíta po zadaní počtu osôb ako aj dĺžky samotného pobytu. Voľné
termíny sú vyznačené modrou farbou, no však iba pre jeden voucher.
Odporúčam Vám kontaktovať priamo hotel ohľadom dostupnosti 2 izieb na
rovnaký termín.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den chcem sa opytat chceme ist do Polska gold hotel zakopane a je to zelena zona vstup hranice??? Dakujem
Dobrý deň, pani Lucia,
ďakujeme za Vašu otázku.
V tomto momente je Poľsko zelenou krajinou. Znamená to, že hranice sú otvorené, hotely fungujú v štandardnom režime, nie je potrebný negatívny test ani absolvovanie karantény. Poľsko má žlté a červené regióny, kde platia sprísnené hygienické pravidlá. Viac aktuálnych informácií nájdete na stránke ministerstva zahraničných vecí.
Prajeme príjemný deň