Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 18 265 44 77 alebo na kontakt@podkotelnica.pl.
Pri rezervácii je potrebné uviesť kód voucheru
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk. Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Check in 16:00 / Check out 10:00.
Prevádzkový čas wellness: 17:00 – 20:00.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Deti do 3 rokov (2,99 r.) zdarma bez nároku na stravu a lôžko
Dve deti do 12 rokov (11,99 r.) ubytovanie zadarmo:
polpenzia: 29€/noc/dieťa
raňajky: 23€/deň/dieťa
Dieťa staršie ako 12 rokov alebo dospelá osoba na prístelke :
raňajky: 33€/noc/osoba
polpenzia: 40€/noc/osoba
Vstupy do aquaparku Terma Bania pre extra osoby na prístelke - podľa aktuálneho platného cenníka aquaparku
DÔLEŽITÉ: Extra osoby sú povinné kúpiť si rovnaký variant F&B, ktorý je uvedený v balíčku. Príklad: Ak si hosť zakúpi balíček s raňajkami, deti a/alebo dospelí na prístelke sú povinní mať iba raňajky. Ak si hosť zakúpi balíček s polpenziou, deti a/alebo dospelí na prístelke sú povinní mať polpenziu (raňajky a večere).
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
SNAD ESTE 1– vecere sa podavaju v akom case ? Vdaka
Penzión Pod Kotelnica***
Witam,
kolacja serwowana w godzinach 16.00–18.00
Stanislav reištetter
D den , ak chcem zakúpiľ prístelok pre dieľa do 12 r. ,platí sa až na
mieste ?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Stanislav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, v danej ponuke sú až Dve deti do 12 rokov (11,99 r.) ubytované
zadarmo a hradí sa iba za stravu:
polpenzia: 29€/noc/dieťa
raňajky: 23€/deň/dieťa
Tieto príplatky sa hradia až priamo na recepcií.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
SNAD ESTE 1– vecere sa podavaju v akom case ? Vdaka
Witam,
kolacja serwowana w godzinach 16.00–18.00