Otvorené vouchery: Pobyt si rezervujte čo najskôr po zakúpení voucheru na e‑mailu info@ventana-hotel.net alebo na tel. +420 777 492 492 – pri rezervácii uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jeho dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Check in: Odovzdanie kľúčov a registrácia prebieha v našej centrále v hoteli Ventana, Štupartská 2, 110 00 Praha 1
Pri príchode je vyžadovaná kaucia vo výške 1000 Kč alebo 40 EUR buď v hotovosti alebo je možné čiastku zablokovať na kreditnej karte. Táto kaucia je vratná v plnej výške pri odchode, ak je apartmán vrátený v dobrom stave.
Pokiaľ si počas objednávky v košíku navolíte počet a vek detí, automaticky sa vypočíta cena za ne.
Pozor, ak informáciu o pobyte s deťmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ne na mieste. V tomto prípade je tiež potrebné overiť si pred zakúpením voucheru kapacitu hotela.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.