Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry den kolko je priplatok za veceru . Nikde neuvadzate cenu za dplatok obed a vecera. Zvacsa chce kazdy polpenziu a nie len ranajky. Dakujem
Dobrý deň Maria,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, doplatok nie je uvedený, nakoľko v danej reštaurácií sú možné iba raňajky. Pre bližšie informácie neváhajte navštíviť internetovú stránku: https://www.nosalowypark.pl/en/eleonora-restaurant alebo priamo hotel e-mailom na: rezerwacjapark@nosalowy.pl
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.