Otvorené vouchery: Overenie dostupnej kapacity a rezervácie vopred na tel.č.+421 949 334 341 alebo alebo emailom info@penzion-strba.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň v ponuke je ,alebo sa uvádza ,že :; „Niektoré varianty
zahrňujú aj hodinový vstup do privátnej Relax zóny“
Môžete to prosím upresniť. ?Znamená to ,že ak mám zaplatenú -zaplatený-
, alebo v balíčku pobytu bol aj hodinový vstup do privátnej Relax zóny
,t.j ,že je vstup nie je možný vtedy- pre ostatných hostí ? Ďakujem za
info.
RK
Penzión Štrba
Dobrý deň, po príchode si objednáte termín relaxu, počas ktorého
budete mať relax len pre seba. JG
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň v ponuke je ,alebo sa uvádza ,že :; „Niektoré varianty zahrňujú aj hodinový vstup do privátnej Relax zóny“
Môžete to prosím upresniť. ?Znamená to ,že ak mám zaplatenú -zaplatený- , alebo v balíčku pobytu bol aj hodinový vstup do privátnej Relax zóny ,t.j ,že je vstup nie je možný vtedy- pre ostatných hostí ? Ďakujem za info.
RK
Dobrý deň, po príchode si objednáte termín relaxu, počas ktorého budete mať relax len pre seba. JG