Otvorené vouchery: Po zakúpení kupónu je nutná rezervácia na tel. +421 917 755 601 alebo e‑mailom na hotelcapital@hotelcapital.sk
Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Upozornenie: Z dôvodu údržby a čistenia bude wellness v termíne 14. 09.–20. 09. 2020 mimo prevádzky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň čo sa týka silvestrovského pobytu s privátnym wellness, je
možnosť výberu izby? Ďakujem za odpoveď
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Katka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, pri danom variante ponuky, nie je možný výber izby. Avšak, pre
bližšie informácie Vám odporúčame kontaktovať priamo hotel na
tel.čísle: +421 917 755 601
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Jakub
Funguje celý welness kvôli covidu?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Jakub,
ďakujeme za Vašu otázku.
Pre aktuálne informácie o možnostiach využitia služieb sa obráťte priamo
na poskytovateľa služby:
na tel. +421 903 608 200 alebo +421 424 608 201 alebo
+421 424 608 220 alebo +421 424 608 230 alebo e‑mailom na hotelcapital@hotelcapital.sk
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň
Dominika
Dobry den,
Prosim wellness nadalej funguje aj pocas tychto neprijemnych obmedzeni?
Dakujem za odpoved
Hotel Capital****
Ano
viera hamdi
moznost vecere?
Hotel Capital****
Ano
Alexandra Germušková
Raňajky a wellnes v cene je pre dve osoby?
Hotel Capital****
Áno v cene pre dve osoby
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň čo sa týka silvestrovského pobytu s privátnym wellness, je možnosť výberu izby? Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň, pani Katka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, pri danom variante ponuky, nie je možný výber izby. Avšak, pre bližšie informácie Vám odporúčame kontaktovať priamo hotel na tel.čísle: +421 917 755 601
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.