Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 794 775 977 alebo emailom glamproyal.rezerwacje@gmail.com.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte – Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Dobrý deň, mám záujem objednať si termín , ale nedá sa mi ani
zafarbený modrým ani čistý, ak by sa uvoľnil, mám záujem od
30.09.2021 na dve noci. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Daniela,
ďakujeme za Vašu otázku.
Žiaľ, tento termín neevidujeme ako dostupný. Doporučujeme vybrať iný,
alebo kontaktovať priamo ubytovacie zariadenie a požiadať ich o informovanie
v prípade uvoľnenia.
Zdravim da sa tam v okoli platit kartou alebo hotovost v eurach ci
treba zloty
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Peter ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel.čísle:
+48 794 775 977alebo navštíviť ich kontaktovať emailom na glamproyal.rezerwacje@gmail.com.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Jonatan
Dobry den, co znamena plny minibar za pobyt? Znamena to, ze z neho mozem
neobmedzene cerpat? Alebo ze je plny a co spotrebujem to zaplatim?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
Po zakúpení vouchera je možné využiť z minibaru všetko, čo je v ňom
pri check-ine bez dodatočných príplatkov.
Doplatok je účtovaný len v prípade záujmu o jeho doplnenie.
Pekný deň Vám prajem.
Monika Antušáková
Zdravim chceme si so sebou vziat na pobyt u vas aj bicykle..je moznosť si
ich potom niekde niekde odložiť v blizkosti ubytovania?
Barbora
Dobrý deň, máme objednaný tento pobyt ale ešte sme si nezajednali
žiadny dátum. Keď by sme ho chceli zrušiť z dôvodu obmedzení a covid
pandémie, máme nárok na vrátenie peňazí? Ďakujem
Dobry den, aktualne v tejto situacii v decembri ponukate svoje sluzby a nie
su ziadne obmedzenia? :) Rad by som si objednal pobyt. Vdaka.
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku.
Prosím, obráťte sa priamo na poskytovateľa služby: www.glamproyal.pl
+48 794 775 977
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň
Julo
Dobry den. mali sme u vas kupeny pobyt v termine kedy ste boli zatvoreny.
ako mam postupovat ked chcem riesit nahradny termin.dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Julo,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre rezerváciu nového termínu Vám odporúčame sa obrátiť priamo
na dané ubytovanie na tel.čísle: +48 794 775 977 alebo pomocou ich
kontaktného formuláru na stránke: https://www.glamproyal.pl/
Nakoľko sa však jedná o zahraničné ubytovanie, vieme Vám s komunikáciou
pomôcť. Ak si tak prajete, neváhajte nás kontaktovať e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Radana
Dobrý deň chcela by som sa opýtať ako je to s tými raňajkami a
večerou, dá sa z niečoho vybrať alebo ako ? A cenovo je to ako? Ďakujem
za odpoveď.
Glamp Royal
Ahoj V hotelu si můžete objednat snídani, cena je 5 eur Pozdravy
Zuzka
Dobrý deň v každej kupole je vírivka na izbe? Ďakujem krasne za
odpoveď
Glamp Royal
Ahoj áno v každom pozdravujem
Zuzana
Dobry vecer, ake su podmienky storna, ak by napriklad doslo k stornovaniu
pobytu v lehote menej nez 48hodin kvoli kovidu – ze by napr. zaradili PL
medzi cervene-rizikove krajiny? Vopred dakujem. Zuzana
Glamp Royal
Ahoj ak je to tak Poukaz je možné bezplatne použiť, ak je to pre vás
vhodné pozdravujem
Patrícia
Dobrý deň sú u vás povolené zvieratá ? Máme Border kóliu a bez nej
nechodíme nikam .Vopred ďakujem za odpoveď
Glamp Royal
Ahoj nanešťastie neprijímame zvieratá pozdravujem
Lucia
je tam niekde restauracia abo nieco kde si mozeme dat ranajky a tak?lebo
o jedle tam nie je ziadna zmienka :) ked to ma byt uz luxus
Glamp Royal
Ahoj vedľa nás je hostinec, ale raňajky a večere si môžete objednať aj
na izbe
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den..su povolena zvierata?mame maleha psika čivavku.
Pekný deň, pani Gabriela.
Bohužiaľ, domáce zvieratá nie sú povolené.
Prajeme pekný deň.