Vyhľadávaná romantika v luxusných kupolách s vírivkou a výhľadom na hory
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, mám záujem objednať si termín , ale nedá sa mi ani zafarbený modrým ani čistý, ak by sa uvoľnil, mám záujem od 30.09.2021 na dve noci. Ďakujem
Dobrý deň, pani Daniela,
ďakujeme za Vašu otázku.
Žiaľ, tento termín neevidujeme ako dostupný. Doporučujeme vybrať iný,
alebo kontaktovať priamo ubytovacie zariadenie a požiadať ich o informovanie
v prípade uvoľnenia.
Kontakt: glamproyal.rezerwacje@gmail.com
+48 794 775 977
Prajeme krásny zvyšok dňa.
Zdravim da sa tam v okoli platit kartou alebo hotovost v eurach ci treba zloty
Dobrý deň, pán Peter ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel.čísle:
+48 794 775 977alebo navštíviť ich kontaktovať emailom na glamproyal.rezerwacje@gmail.com.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den, co znamena plny minibar za pobyt? Znamena to, ze z neho mozem neobmedzene cerpat? Alebo ze je plny a co spotrebujem to zaplatim?
Dobrý deň,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
Po zakúpení vouchera je možné využiť z minibaru všetko, čo je v ňom
pri check-ine bez dodatočných príplatkov.
Doplatok je účtovaný len v prípade záujmu o jeho doplnenie.
Pekný deň Vám prajem.
Zdravim chceme si so sebou vziat na pobyt u vas aj bicykle..je moznosť si ich potom niekde niekde odložiť v blizkosti ubytovania?
Dobrý deň, máme objednaný tento pobyt ale ešte sme si nezajednali žiadny dátum. Keď by sme ho chceli zrušiť z dôvodu obmedzení a covid pandémie, máme nárok na vrátenie peňazí? Ďakujem
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku.
Storno podmienky sú uvedené vo Vašom voucheri.
V prípade potreby nás pokojne kontaktujte na podpora@zlavomat.sk.
Ďakujeme a prajeme pekný deň.
Dobry den, aktualne v tejto situacii v decembri ponukate svoje sluzby a nie su ziadne obmedzenia? :) Rad by som si objednal pobyt. Vdaka.
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku.
Prosím, obráťte sa priamo na poskytovateľa služby:
www.glamproyal.pl
+48 794 775 977
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň
Dobry den. mali sme u vas kupeny pobyt v termine kedy ste boli zatvoreny. ako mam postupovat ked chcem riesit nahradny termin.dakujem
Dobrý deň, pán Julo,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre rezerváciu nového termínu Vám odporúčame sa obrátiť priamo
na dané ubytovanie na tel.čísle: +48 794 775 977 alebo pomocou ich
kontaktného formuláru na stránke: https://www.glamproyal.pl/
Nakoľko sa však jedná o zahraničné ubytovanie, vieme Vám s komunikáciou
pomôcť. Ak si tak prajete, neváhajte nás kontaktovať e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň chcela by som sa opýtať ako je to s tými raňajkami a večerou, dá sa z niečoho vybrať alebo ako ? A cenovo je to ako? Ďakujem za odpoveď.
Ahoj V hotelu si můžete objednat snídani, cena je 5 eur Pozdravy
Dobrý deň v každej kupole je vírivka na izbe? Ďakujem krasne za odpoveď
Ahoj áno v každom pozdravujem
Dobry vecer, ake su podmienky storna, ak by napriklad doslo k stornovaniu pobytu v lehote menej nez 48hodin kvoli kovidu – ze by napr. zaradili PL medzi cervene-rizikove krajiny? Vopred dakujem. Zuzana
Ahoj ak je to tak Poukaz je možné bezplatne použiť, ak je to pre vás vhodné pozdravujem
Dobrý deň sú u vás povolené zvieratá ? Máme Border kóliu a bez nej nechodíme nikam .Vopred ďakujem za odpoveď
Ahoj nanešťastie neprijímame zvieratá pozdravujem
je tam niekde restauracia abo nieco kde si mozeme dat ranajky a tak?lebo o jedle tam nie je ziadna zmienka :) ked to ma byt uz luxus
Ahoj vedľa nás je hostinec, ale raňajky a večere si môžete objednať aj na izbe
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den..su povolena zvierata?mame maleha psika čivavku.
Pekný deň, pani Gabriela.
Bohužiaľ, domáce zvieratá nie sú povolené.
Prajeme pekný deň.