Otvorený voucher: Rezervácie a overenie dostupných kapacít čo najskôr po zakúpení voucheru telefonicky na +421 911 959 981 alebo e‑mailom na hotel@panoramahotel.sk
Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Check in/check out: 14:00 hod./10:00 hod. (Po dohode s recepciou hotela je možný skorší check in neskorší check out).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry den, ako je to prosim momentalne s privatnym wellness?
Dakujem.
Hotel Panorama***+
Dobrý deň,
wellness je privátne, takže všetky služby Vám budú poskytnuté v plnom
rozsahu
Marta Janackova
Prečo porozkliknutí „kúpiť“ je cena vyššia ako v ponuke?
welnes pobyt Panorama Piešťany
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Marta,
ďakujeme za Vašu otázku.
Pokiaľ si zvolíte voucher priamo na termín cez týždeň, je cena nižšia.
Ak si zvolíte online termín cez víkend, je cena vyššia. Pri voľbe
otvoreného voucheru je možné zvoliť termín aj cez víkend aj cez týždeň,
preto je cena vyššia.
Prajeme pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, ako je to prosim momentalne s privatnym wellness?
Dakujem.
Dobrý deň,
wellness je privátne, takže všetky služby Vám budú poskytnuté v plnom rozsahu