Otvorené vouchery: po preverení dostupného termínu je potrebná záväzná rezervácia ihneď po zakúpení voucheru na info@strehova.sk s textom e‑mailu, ktorý obsahuje: meno, priezvisko ubytovaných, termín nástupu, tel. kontakt a kód voucheru.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Využitie: je možné kombinovať viac kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu Vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii Vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte Vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 3 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 3 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Prosím Vás sú priestory komplet bezbariérové ako uvádzate? Je to veľmi
dôležité a v poukazoch uvádzate možnosť ubytovania pre dve osoby. Nie je
možná pristeľka? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Benková,
ďakujeme za Vašu otázku.
Prosím, obráťte sa priamo na poskytovateľa služby: info@strehova.sk
+421 474 308 811
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Prosím Vás sú priestory komplet bezbariérové ako uvádzate? Je to veľmi dôležité a v poukazoch uvádzate možnosť ubytovania pre dve osoby. Nie je možná pristeľka? Ďakujem
Dobrý deň, pani Benková,
ďakujeme za Vašu otázku.
Prosím, obráťte sa priamo na poskytovateľa služby:
info@strehova.sk
+421 474 308 811
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň