Otvorený voucher: po zakúpení voucheru si overte dostupnosť voľného termínu e‑mailom na adrese strachan@penzionstrachan.sk.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Je možné zakúpiť si viacero kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
Wi‑Fi: Zadarmo.
Parkovanie: Zadarmo
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu Vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii Vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte Vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Domáci maznáčikovia: 20€ (Vaše domáce zvieratko u nás radi privítame. Ubytovanie je možné len po nahlásení na recepcii a za poplatok. Domáce zvieratá sa nesmú pohybovať po posteliach.)
Wi-Fi zadarmo
Parkovanie zadarmo (Áno, je možné zaparkovať priamo pri Chalete na monitorovanom parkovisku. V prípade nepriaznivých poveternostných podmienok (najmä sneh) zaparkujete na parkovisku Penziónu Strachan a o vašu dopravu do chaletu sa postaráme my. O aktuálnej situácii sa informujte najlepšie telefonicky.)
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.