Otvorené vouchery: overenie dostupných kapacít vo vami vybranom termíne na tel. čísle +421 905 715 112.
Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia e‑mailom na info@liptovskechaty.sk
Pri rezervácii je nutné nahlásiť číslo voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Predĺženie pobytu: Dobrá správa! Môžete si zakúpiť viac voucherov a pobyt si tak predĺžiť. V prípade sčítania voucherov je potrebné sa riadiť uvedeným počtom nocí (nie dní).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň aká je prosím rozloha chatky ?v cene je len ubytovanie ( bez
raňajok napr ? Parkovanie je zdarma ? Môžte mi prosím napísať voľné
termíny na december ? Ďakujem
Liptovské chaty
Dobrý den prajeme, ďakujeme za Váš záujem.
Cena zahrňa ubytovanie, postelnu bielizen, osušky, wifi,10 kg balik dreva do
kozubu, parkovanie pre 2 autá rovno pred dreveničkou.
Ubytovanie je bez raňajok.
Zatial máme volné aj termíny na december. Ponuka platí do 20.12.2020.
Prosíme overiť dostupnosť na tel .čisle 0905 715 112 .
Krásny den , tešíme sa na Vás.
Monika
Dobrý deň, dá sa prenajímať chatu len pre 2 osoby? Ďakujem Monika
Liptovské chaty
Dobrý den prajeme,áno samozrejme je to možné.
Cena platí ako pre 2–4 osoby.
Ďakujeme.
Katka
Dobrý deň,
chcem sa spýtať, či je možný pobyt aj so psom (naučený bytový,
krátkosrstý, väčšie plemeno).
Ďakujem :)
Katka
Liptovské chaty
Dobrý deň prajem,
áno je možný pobyt so psom. Jednorázový poplatok 15€/pobyt.
pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň aká je prosím rozloha chatky ?v cene je len ubytovanie ( bez raňajok napr ? Parkovanie je zdarma ? Môžte mi prosím napísať voľné termíny na december ? Ďakujem
Dobrý den prajeme, ďakujeme za Váš záujem.
Cena zahrňa ubytovanie, postelnu bielizen, osušky, wifi,10 kg balik dreva do kozubu, parkovanie pre 2 autá rovno pred dreveničkou.
Ubytovanie je bez raňajok.
Zatial máme volné aj termíny na december. Ponuka platí do 20.12.2020.
Prosíme overiť dostupnosť na tel .čisle 0905 715 112 .
Krásny den , tešíme sa na Vás.