Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 52 78 51 222 alebo +421 910 802 309, prípadne e‑mailom: recepcia@horizontresort.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, ak mam záujem o izbu na vrchných poschodiach je tam nejaký
príplatok ?
Hotel Horizont Resort ****
Dobrý deň, neúčtuje sa žiadny príplatok, je to ale potrebné uviesť
v poznámke.
S pozdravom, Zdenka Bednár, rezervačné oddelenie
Branislav
Dobry den,
chcel by som sa spytat ohladne cien ubytovania.Ked si zadame pobyt na 5dni a
4 noci + 1 dieta 6 rokov tak nam vypocita system cenu 777€ za izbu Family
Superior.Ale ked zadame vek dietata 5 rokov tak nam da ponuku izbu
standart(477€) bez naroku na lozko alebo Family za 677€ priplatok oproti
standartnej izbe je +200€ to je spravne.Ale preco je potom pri veku dietata
6 rokov cena az 777€ ked je priplatk za izbu+200€ a nie 300€ oproti
standartnej izbe?
Co je prosim spravne?
S pozdravom
Branislav
Hotel Horizont Resort ****
Dobrý deň, ďakujeme za upozornenie, chybu nahlásime.
Pri Superior izbe už nezadávajte deti, doplatok 200€ ich už zahŕňa, je
potrebné do poznámky napísať počet a vek detí / max 2 deti /.
S pozdravom, Zdenka Bednár, rezervačné oddelenie
Vanesa
Dobry den, da sa u Vas ubytovat aj so psom (velke kratkosrste plemeno)?
Dakujem
Hotel Horizont Resort ****
Dobrý deň,
je možné sa u nás ubytovať aj so psíkom. Doplatok je 13€/noc.
S pozdravom
Erika Žáčiková
Zdenka
Dobry den prajem, chcem sa opytat, ci je hotel vhodny aj pre seniorov alebo
skor pre rodiny s detmi a ci je dostupny aj verejnou dopravou alebo iba
s vyuzitim taxi sluzby od najblizsej vlakovej alebo mhd stanice. Dakujem
Hotel Horizont Resort ****
Dobry den p.Zdenka,,
hotel je vhodny pre vsetky vekove kategorie. V pripade, ze klienti nepridu na
pobyt autom, je hotel dostupny zo stanice iba taxi sluzbou. V pripade zaujmu
Vam vieme poskytnut kontakt na taxi sluzbu. S pozdravom Lukacova, rezervacne
oddelenie
Patrik
Dobrý deň, keď si zakúpim teraz pobyt na buduci rok v marci a bude
nadelej táto pandemia, bude sa dať pobyt presunúť na iný deň ? A ak aj
bude hotel otvorený ale wellnes zatvorené nude sa dať pobyt tiež
presunúť ?
Hotel Horizont Resort ****
Dobrý deň,
Dakujeme za vasu otazku.
Pri otvorenom voucheri, je platnost dana na širší interval datumov a teda
termin si viete zmenit podla storno podmienok zakupeneho vouchera.
S pozdravom
Rezervacne oddelenie
Nikola Hrebeňárová
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, ak mam záujem o izbu na vrchných poschodiach je tam nejaký príplatok ?
Dobrý deň, neúčtuje sa žiadny príplatok, je to ale potrebné uviesť v poznámke.
S pozdravom, Zdenka Bednár, rezervačné oddelenie