Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +38645783100 alebo e‑mailom na info@hotel-ribno.si .
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš kontaktný formulár.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si pred zakúpením voucheru jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom.
Pobyt s domácim miláčikom je potrebné dohodnúť vopred.
Pokiaľ si počas objednávky v košíku navolíte počet a vek detí, cena za ne sa automaticky vypočíta
Pozor, pokiaľ informáciu o pobyte detí zadáte až do poznámky, doplatíte za ne na mieste. V tomto prípade je potrebné si overiť dostupnosť kapacít hotela ešte pred zakúpením vouchera.
Rezerváciu môžete 10 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 10 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, kde sa, prosím, nachádza kúpeľňa so sprchou a WC? Je to jedna kúpeľňa pre všetky chatky alebo má každá chatka súkromnú kúpeľňu?
Každá luxusná chata má vlastnú kúpeľňu.
Všetky kúpeľne sú susedné v inej budove.
Kúpeľňa je zamknutá, kľúč máte iba vy.