Otvorený voucher: Po zakúpení kupónu je potrebné preveriť dostupnosť Vami vybraného termínu na tel. č.: +421 907 753 027 alebo e‑mailom na: info@vilaastra-tatry.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu. Je možné zakúpiť si viacero kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry vecer su k dispozicii aj izby z balkonom?Ako to bude ked sa pobyt
nebude moct uskutocnit vratenie platby
Viktória Smetáková
Dobrý deň ,
chcela by som sa opýtať , či by ste nám dovolili aj psíka , x holandský
ovčiak , je to fenka , veľmi kľudná , priateľská k ľuďom tak aj deťom
, s hygienickými návykmi , ktorá by chodila stále s nami preč a
neostávala by na izbe sama , okrem raňajok ,čo by bola len chvíľka. Nič
neničí .
Máte písané že psík do 10kg – 5e , bezproblémovo by sme priplatili na
jej 30kg.
Objednávku ste nám potvrdili na 5–7.2.2021 .
Ďakujem za odpoveď , prajem krásny zvyšok dňa !
Smetáková
Eva Bozikova
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či suma pre 2 osoby a 2 noci je 89€ ako
mi stránka ukazuje. Ďakujem za odpoved. :)
Vila Astra
ano.
S pozdravom,
Vila Astra
Monika Farkasová
Dobrý deň, je možnosť bezlepkovej a bezlaktózovej stravy? Prípadne
vlastná kuchynka? Ďakujem za odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Monika,
ďakujeme za Vašu otázku.
Ohľadom špecifických požiadaviek sa obráťte priamo na poskytovateľa
služby: info@vilaastra-tatry.sk
+421 907 753 027
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme príjemný deň
Petra Hricová
Dobrý deň, mam to teda chápať tak, že ak si kúpime pobyt na termín
v januári, nebude možné využiť wellnes, ak sa aj jedna o privátny? Iba
pre dve osoby, čo pridu spolu?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Petra,
ďakujeme za Vašu otázku.
Otvorenie wellnessov nezávisí od konkrétneho ubytovacieho zariadenia, ale od
vydaných obmedzení.
Prajeme pekný deň
Matej
Dobrý deň.
Prosím Vás, povedzte mi, ako chcete riešiť ubytovanie s wellness službami
na konkrétne blízke termíny, ktoré ponúkate, keď to momentálne ÚVZ
nepovoľuje.
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Matej,
ďakujeme za Vašu otázku.
Platnosť niektorých variantov pri tejto ponuke je až do 22.12.2021.
Prajeme pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry vecer su k dispozicii aj izby z balkonom?Ako to bude ked sa pobyt nebude moct uskutocnit vratenie platby