Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na recepcia@penzionflamm.sk alebo +421 918 010 023
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
UPOZORNENIE: Prevádzková doba recepcie je od 9:00 – 22:00 hod.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte – Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Dobrý deň. Je súčasťou vouchera aj pivný kúpeľ,alebo ten sa musí
kúpiť samostane,v ponuke nie je zmienený, ale podľa názvu by v ňom mal
byť. Vopred ďakujem za odpoveď.
Penzión FLÁMM
Dobrý deň, kontaktujte nás prosím na tel. čísle 0918010023 –
recepcia. Podľa čísla voucheru Vám vieme presne povedať, aký typ voucheru
máte zakúpený-keďže v ponuke je viac druhov. Ďakujem.
Lucia M.
Dobrý deň. Je súčasťou vouchera aj pivný kúpeľ,alebo ten sa musí
kúpiť samostane,v ponuke nie je zmienený, ale podľa názvu by v ňom mal
byť. Vopred ďakujem za odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Lucia, ďakujeme za Vašu otázku.
Ponuka obsahuje niekoľko variantov, medzi nimi nielen bez služby pivného
kúpeľa, ale aj s ňou.
Pekný deň.
Imrich Chvila
Dobrý deň. včera som si u vás objednal ubyt
ovanie od 3. 5. s polpenziou.
Môžeme pricestovať ?
Len sí to zaplatim. Tak ako tó funguje,ked csetlő jé zatvorene?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Karol,
Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, penzión je iba dočasne zatvorený od 16. 10. do 30. 11. 2020
z dôvodu aktuálnej mimoriadnej situácie. Vouchery môžete využiť po
opätovnom otvorení podniku.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Je súčasťou vouchera aj pivný kúpeľ,alebo ten sa musí kúpiť samostane,v ponuke nie je zmienený, ale podľa názvu by v ňom mal byť. Vopred ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, kontaktujte nás prosím na tel. čísle 0918010023 – recepcia. Podľa čísla voucheru Vám vieme presne povedať, aký typ voucheru máte zakúpený-keďže v ponuke je viac druhov. Ďakujem.